A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Ha nincs nálad, akkor hol van a táska?"

Fordítás:If you do not have it, then where is the bag?

4 éve

11 hozzászólás


LszlGyrgy

If it is not with you, then where is the bag? Miért nem jó?

4 éve

radnaitomi

Az is jó, ha nem fogadja el, jelentsd!

4 éve

LszlGyrgy

Természetesen, az is megtörtént. :)

4 éve

zsolee

Az "at you" miért nem jó a "with you" helyett?

4 éve

BernadettH1

Hât az én önbizalmam màr règ a pincében van.:-)

4 éve

ferkope77

Kihagytam a then -t ezért nem jó. Ok de a progi mondata sem helyes mert ha van bevezető mondatrész (márpedig van) akkor nincs kérdő szórend...

4 éve

fectroll
fectroll

Biztos???

3 éve

tim820

Kihagytam az "it" , ezért nem lett jó. Miért kell oda írni? Segítene valaki?

4 éve

fectroll
fectroll

Az 'it' a táskára utal. Ha nincs nálad a táska, akkor (az) hol van?

3 éve

fectroll
fectroll

Where is the bag if you do not have it? Ez így is helyes.

3 éve

Tengelic

"do not have it" helyett "haven't" nem jó? Miért? (Help!)

3 éve