1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Ha nincs nálad, akkor hol va…

"Ha nincs nálad, akkor hol van a táska?"

Fordítás:If you do not have it, then where is the bag?

February 11, 2014

13 hozzászólás


LszlGyrgy

If it is not with you, then where is the bag? Miért nem jó?


radnaitomi

Az is jó, ha nem fogadja el, jelentsd!


LszlGyrgy

Természetesen, az is megtörtént. :)


zsolee

Az "at you" miért nem jó a "with you" helyett?


BernadettH1

Hât az én önbizalmam màr règ a pincében van.:-)


ferkope77

Kihagytam a then -t ezért nem jó. Ok de a progi mondata sem helyes mert ha van bevezető mondatrész (márpedig van) akkor nincs kérdő szórend...


tim820

Kihagytam az "it" , ezért nem lett jó. Miért kell oda írni? Segítene valaki?


fectroll

Az 'it' a táskára utal. Ha nincs nálad a táska, akkor (az) hol van?


fectroll

Where is the bag if you do not have it? Ez így is helyes.


Bagyes

Ha a mondat sejteti hogy egy táskáról van szó akkor mi a f (r)...nak az "it"?


Tengelic

"do not have it" helyett "haven't" nem jó? Miért? (Help!)


Maria921028

A: don't have it egyenlő a: do not have it írásmóddal. El kell fogadni.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.