"Bir çocuk balık yiyor."

Çeviri:Ein Kind isst Fisch.

September 28, 2016

3 Yorum


nyncnr

neden ''den fisch'' değil?

September 28, 2016

Selcen_Ozturk

belirli bir "balığı" yemediği için

September 28, 2016

nyncnr

essen fiili akkusativ ile kullanılmaz mı?Ben mi yanlış biliyorum?Belirsiz bir balıktan bahsetse bile o zaman ''einen fisch'' demesi gerekmez mi?Yani özetle '' essen '' fiili ile ''er isst der Fisch'' diyemez. Belirli bir balık ise ''Er isst den Fisch '' ya da belirsiz bir balıksa ''Er isst einen Fsich'' olması gerekir diye biliyorum :(

September 29, 2016
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.