"Bir çocuk balık yiyor."

Çeviri:Ein Kind isst Fisch.

2 yıl önce

3 Yorum


nyncnr

neden ''den fisch'' değil?

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

belirli bir "balığı" yemediği için

2 yıl önce

nyncnr

essen fiili akkusativ ile kullanılmaz mı?Ben mi yanlış biliyorum?Belirsiz bir balıktan bahsetse bile o zaman ''einen fisch'' demesi gerekmez mi?Yani özetle '' essen '' fiili ile ''er isst der Fisch'' diyemez. Belirli bir balık ise ''Er isst den Fisch '' ya da belirsiz bir balıksa ''Er isst einen Fsich'' olması gerekir diye biliyorum :(

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.