1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Bir çocuk balık yiyor."

"Bir çocuk balık yiyor."

Çeviri:Ein Kind isst Fisch.

September 28, 2016

5 Yorum


nyncnr

neden ''den fisch'' değil?


Selcen_Ozturk

belirli bir "balığı" yemediği için


nyncnr

essen fiili akkusativ ile kullanılmaz mı?Ben mi yanlış biliyorum?Belirsiz bir balıktan bahsetse bile o zaman ''einen fisch'' demesi gerekmez mi?Yani özetle '' essen '' fiili ile ''er isst der Fisch'' diyemez. Belirli bir balık ise ''Er isst den Fisch '' ya da belirsiz bir balıksa ''Er isst einen Fsich'' olması gerekir diye biliyorum :(


Eyll471059

Hiç almanca bilmiyorum ve böyle başlaması saçma


myalkrk15

Neden "ein Fisch" ya da "einen Fisch" değil?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.