1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "We live in different time zo…

"We live in different time zones."

Μετάφραση:Ζούμε σε διαφορετικές ζώνες ώρας.

September 28, 2016

10 σχόλια


5mEG2

Το σωστό κατά τη γνώμη μου είναι: Ζούμε σε ζώνες διαφορετικής ώρας


Bacilic

Θεωρείτε και αυτή η μετάφραση σωστή, έχει προστεθεί στις εναλλακτικές.
Ευχαριστούμε για την υπόδειξη.


konkon12

Και η ώρα χρόνος είναι


Dimitra956826

Είναι fixed phrase, πράγμα που σημαίνει ότι δεν μπορεί να μεταφραστεί ως "διαφορετικές ζώνες χρόνου".


tasosx

Αυτό μήπως θα μπορούσε να μεταφραστεί "ζούμε σε διαφορετικής ωρας ζώνες";


Bacilic

Θα μπορούσε να είναι μια εναλλακτική μετάφραση.
Ευχαριστούμε για την υπόδειξη.


Betty759021

Για ενα Εμείς που εβαλα στην αρχη μου εβαλε ολη την πρόταση λαθος


Dimitra956826

Η εναλλακτική με το εμείς υπάρχει ήδη, άρα ίσως είχατε κάποιο άλλο λάθος στην απάντησή σας, ή έγινε κάποιο μπέρδεμα με τα πληκτρολόγια. Όπως και να χει, εμείς δεν μπορούμε να δούμε τις απαντήσεις σας για να επιβεβαιώσουμε το συμβάν. Αν ξανασυμβεί, παρακαλούμε να διπλοτσεκάρετε τις απαντήσεις σας πριν από τον τελικό έλεγχο.


MiltiadisA1

my proposition is correct.


jaye16

Καθώς εμείς οι συντονιστές δεν μπορούμε να δούμε την πρόταση σας, δεν ξέρουμε γιατί δεν έγινε αποδεκτή. Θα έπρεπε να είχατε κάνει μια ΑΝΑΦΟΡΑ και στη συνέχεια να δημοσιεύτηκε εδώ.

Πώς να κάνετε μια ΑΝΑΦΟΡΆ:

1.Πηγαίνετε στο κάτω μέρος της σελίδας με την άσκηση:

2.Κάντε κλικ στην -Η απάντησή μου πρέπει να γίνει δεκτή. Ή τις άλλες επιλογές εάν τις χρειάζεστε

3.Στη συνέχεια παρακαλώ, προσθέστε ένα σχόλιο στη Συζήτηση ότι έχετε κάνει μια ΑΝΑΦΟΡΑ. Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία και την κατανόησή σας. Αυτό θα μας βοηθήσει επίσης να αποκλείσουμε τυχόν τεχνικά προβλήματα με την πρόταση.

Παρακαλώ, μην δημοσιεύσετε σχόλια σχετικά με προτάσεις που έχουν απορριφθεί, αν δεν έχετε πρώτα υπέβαλε μια ΑΝΑΦΟΡΑ . Μην περιμένετε να μαντέψουμε γιατί η πρότασή σας απορρίφθηκε δείχνοντάς μας μόνο μερικές λέξεις.

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.