Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Germany is his second home."

Překlad:Německo je jeho druhý domov.

před 1 rokem

8 komentářů


mkayron

Proč se u 'second' nadává the.

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

Uz je tam "his" jako urcovatel

před 1 rokem

sophinkaja

De aji nemecko je jeho minuli domov

před 10 měsíci

LukesPl

Jeho druhý domov je Německo.

před 1 rokem

nueby
nueby
Mod

Ano, přidáno.

před 1 rokem

Sararach

kdo je prosím ten, co udělal tuto česko-anglickou verzi? Je to snad Němec? No protože proč tu překládáme že německo je jeho druhý domov a v německu má domy? Rada bych tu měla zmíněnou naši zemi, jinak to opravdu vypadá, že jsme opět na konci ocasu, chudáci co neexistujou...i tak je to patrné...jedna jediná verze je česko-anglická, francouzsky, španělsky nebo dalšími řečmi spojenými s češtinou se nikdo nezabývá...proč?, víte proč se tu blbou angličtinu učím? protože se potřebuju naučit francouzsky a tak spěchám s angličtinou, abych se mohla vrhnout na anglicko-francouzskou verzi...ach jo

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

Tak, az se naucite plynule francouzsky, tak doufam, ze se prihlasite jako dobrovolnik do tymu vyrabejiciho Francouzsko-Cesky kurz. Veskere kurzy jsou zde budovany dobrovolniky, v jejich volnem case. Zatim se nasla pouze dostatecna skupina dobrovolniku, kteri mluvi plynule anglicky, plynule cesky a jsou ochotni nekolik let zadarmo ve svem volnem case si nechat lidmi nadavat, ze je uci slovo Nemecko. Vetsina uzivatelu bydli ve meste. Takze bychom vlastne ani nemuseli ucit vyrazy jako vesnice, krajina nebo dobytek, ne?

před 1 rokem

Sararach

fakt jo, no tak to se jim musím omluvit, ale fakt neplánujete naučit čechy víc řečí? U mě to moc brzy nebude...třeba by někdo chtěl ale neví o tom...já jsem nedávno se svými přáteli o Duolingu mluvila a všichni koukali jako vrány...jako že o tom nic nevěděli a líbilo se jim to...

před 1 rokem