"Nie widzę opisu."

Translation:I do not see the description.

September 29, 2016

8 Comments


wiktorka234

How would you say the verb "to describe"?

September 29, 2016

Jellei

"opisywać" imperfective, "opisać" perfective

September 29, 2016

wiktorka234

Czy "opis" może też oznaczać, jako w tym przykładzie: ta książka, którą piszesz potrzebuje więcej opisów?

December 12, 2016

Okcydent

Tak. Opisów postaci, przyrody itd. Ale nie zalecam przesadzania z ilością opisów bo potem skończy się jak Nad Niemnem.

Jest takie piękne słowo : wierszówka. To zapłata za napisanie wiersza (a row) tekstu. Można tego użyć jako określenie dzieła gdzie autor umieszcza bardzo dużo słów, prawie na siłę bo ma za to płacone. To Nad Niemnem o którym wspominałem ukazywało się w prasie co jakiś czas. Autorka jako że miała płacone to zamieszczała bardzo dużo opisów przyrody. Potem gdy zebrano części w całość wyszła baardzo niestrawna lektura.

December 13, 2016

tczek

'I don't see a description' is wrong, why?

June 26, 2017

Jellei

It should have worked, it's accepted.

June 26, 2017

DanielNiew2

"I do not see the description" is wrong? Why? If that is answer?

November 20, 2017

Jellei

That's exactly the right answer, so if it was rejected, it must have been a bug :/

November 20, 2017
Learn Polish in just 5 minutes a day. For free.