"He is available in a moment."

Fordítás:Szabad lesz mindjárt.

4 éve

29 hozzászólás


FerencNmet2

Valaki tudja hogy lett ebből jövő idejű a megadott fordítás? én úgy fordítanám, hogy Ő szabad ebben a pillanatban...

4 éve

Nitram.
Nitram.

Nem jó! "in a moment" azt jelenti "mindjárt", "azonnal", "egy pillanaton belül", ezek a kifejezések pedig jövő idejű értékűek!

Nagyon lényeges, hogy az "ebben a pillanatban" az angolul "at the moment"! Figyeljünk a helyes prepozícióra és a helyes névelőre (nincs "at a moment")!

4 éve

Marianna716591

Köszönöm

4 hónapja

vakondember

A pillanat két l-el van

4 éve

Nitram.
Nitram.

Köszönjük, javítva!

4 éve

ildikote

véletlenül is kimaradhatott,,,,

4 éve

nevetobuddha

Az "in a moment" azt jelenti, hogy "egy pillanat alatt". Az "egy pillanat múlva" angolul "after a moment". Körülbelüól ugyanzt jelenti, de ha fordítunk, igyekszünk a szó szerinti mondatot lefordítani. Úgyhogy el kellene fogadni a helyes megoldást!

4 éve

Jpiroska

A mások mondatban, ahol ennek a mondatnak a tagadása volt, ott csak azt fogadta el, hogy elérhető ebben a pillanatban, itt meg csak azt, hogy szabad lesz. Akkor most hogy is van ez?

4 éve

oregkvinto

kutya legyek ha ezt értem

4 éve

Fodorine

Azt hittem angolt tanulok, de lassan lassan kiderül hogy ez nekem kínai…… :(

4 éve

Spirka

Lehet , hogy azért egy pillanat múlva, mert itt az "in a moment" szerepel. Egy pillanat "múlva".....és nem az " int the moment "a pillanatban.?

4 éve

jozsef.kovacs

: in an hour, in a moment, in a year, jovoidot fejez ki.

4 éve

jamjamgabor

Ő elérhető ebben a pillanatban.Miért nem jó???

4 éve

Csaba102845

Én szabadabban fordítottam: hamarosan elérhető. Ezt persze nem fogadta el. Talán nem ugyanazt jelenti?

1 éve

GborBlay

Csatlakozom az elottem felszolalokhoz. Mehet elorol. Kosz! :)

4 éve

Spirka

Lehet , hogy azért egy pillanat múlva, mert itt az "in a moment" szerepel. Egy pillanat "múlva".....és nem az " int the moment "a pillanatban.?

4 éve

Elek55
Elek55

Ilyet magyar ember nem mond, csak az, aki szó szerint fordít mindent. Ha törekszünk arra, hogy ne fordítsunk angoltalanul, akkor törekedjünk ennek az ellenkezőjére is, már csak a magyar nyelv szépségének a megőrzése miatt is.

4 éve

bergerke

Egy pillanaton belül?

4 éve

Sztankay54

Ez akkor is jelen idő.

3 éve

esponta

Hol az "after" a mondatban? Múlva ,után=after,ha jól tudom!

2 éve

boti387647

a "pillanaton belul elerheto lesz" miert nem jo forditas?

7 hónapja

Blackbird72

Szabad lesz mindjárt- ez tuti rossz megoldás

1 hónapja

Nyuszedli

Ez nekem is jelen időt jelent.... Sehogy nem áll össze a kép, hogy nem ebben a pillanatban szabad, hanem csak lesz. Ez szerintem nem jó...

4 éve

nyalkazs

Szerintem se jó, ez jelen idő. Inkább a "Pillanatnyilag elérhető." tűnik jobb fordításnak.

4 éve

Nitram.
Nitram.

Nem, az helytelen. Kérlek olvasd el amit az előtted szólónak írtam!

4 éve

WienerGabr

Szerintem is

3 éve

TamsKiss14

A magyarban az ebben a pillanatban egy szóval a most.

3 éve

susannamac2

Most elèrhető

3 éve

SzabCsaba9
SzabCsaba9

csatlakozom, szerintem is felrevezeto!

3 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.