1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Ein Mann."

"Ein Mann."

Çeviri:Bir adam.

September 29, 2016

50 Yorum


Merve246309

Kulübe gelin Deutsch Club Kulüp kodu:8BMYVJ


Peri965022

Öğrenmeden yapmayın böle


tu.8zPhLrjtjSISa

hiç bilmeyene rakamı türkçe yaz diemezsin


tu.8zPhLrjtjSISa

hiç bilmeyene rakamı türkçe yaz diemezsin


humetin

Ein Mann, den ich gestern in einem Restaurant gesehen habe.


merthan969494

Anlamadım yaaaa yeni baslafım az once ingilizcdyeee


DuruDenizT

Bu yorumları tekrar görme şansımız var mı


yenilmez1212

Mann ı algılamıyor


Sleepandaa

Almancam %0 13 yaşında bir velet olatak buradayım. ve bilmediğim abuk zubuk kelimeler görmekteyim tek anladığım Ein mann-jung... bir oğlan-erkek bakalım ne kadar öğrenebileceğim (ilk Türkçemi geliştirmem gerek galiba..)


melodyiii

ingilizce yapınca çok sıkıldım ama almancayı yaptıkca yapasım geliyor


aysenur267949

Mann diyorum kabul etmiyor


evki242412

Bu" mann "sözcüğünü telafuz edemeyecek hiçbir insan olmaz kanısındayım fakat benim tefuzumu olmadı diyor buraya kadar hiç hatam yok ne yazılım ne çevri nede telafuz şimdiye kadar da en 20 de "Mann" kelimesi telafuzu yaptım hata denmedi "Ein Mann" kelimesini kabul etiremedik.Eyvallah modarator.Frau oder Mann(Herrn)!


evki242412

Yorumda kabul etmiyorlar.


Cenkduolingo

Eine Mann neden olmuyor? Çünkü Eine dişiler için Ein ise erkekler içindir.


VinhNguynT515963

Tôi đọc là ein mann


bp_jennifer

Adam diğe kelime yoktu!


ingilizcez6

Neden hiç yorum yok


Ayezdemir520374

Bence çok iyi bence çok kolay.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.