1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Das Hemd ist gut."

"Das Hemd ist gut."

Çeviri:Gömlek iyi.

September 29, 2016

7 Yorum


AliTaskoparan

Peki 'Bu gömlek iyi' nasıl denir?

October 23, 2016

SabineBergmann1

Dieses Hemd ist gut. = Bu gömlek iyi
Dieses ist ein gutes Hemd = Bu iyi bir gömlek
Bu= dieser, diese, dieses

O= jener, jene, jenes ve er, sie, es

Türkçe kelimi "Das" (müstakil) olmak yok. Ceviren "Das" Duolingo "bu" veya "o" almiyor. Affedersin benim Türkçe icin, ögreniyorum

June 13, 2017

KarayelByk

Das ist Hemd gut

November 13, 2016

SabineBergmann1

hayir, mümkün degil: gömlek=das Hemd iyi= ist gut das Hemd ist gut

June 13, 2017

bora1907

Gomlek guzel dedim kabul etmedi. Onceki sorulardan birinde Das Hut ist gut'a Sapka guzel diyince kabul emisti?

January 13, 2017

Ali745354

gut güzel anlamında kullanılmalı şahıs zamirleri iyi olarak kullanılır akla daha önce güzel olan geliyor

February 19, 2017

mhendis17

gömlek iyi mi olur yoksa güzel mi olur. gömlek bir insanın karakteri gibi iyi olabilir mi? ama bir pantolon kadar güzel olabilir.

November 4, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.