Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Das Hemd ist gut."

Çeviri:Gömlek iyi.

1 yıl önce

9 Yorum


KarayelByk

Das ist Hemd gut

1 yıl önce

SabineBergmann1
SabineBergmann1

hayir, mümkün degil: gömlek=das Hemd iyi= ist gut das Hemd ist gut

1 yıl önce

AliTaskoparan

Peki 'Bu gömlek iyi' nasıl denir?

1 yıl önce

SabineBergmann1
SabineBergmann1

Dieses Hemd ist gut. = Bu gömlek iyi
Dieses ist ein gutes Hemd = Bu iyi bir gömlek
Bu= dieser, diese, dieses

O= jener, jene, jenes ve er, sie, es

Türkçe kelimi "Das" (müstakil) olmak yok. Ceviren "Das" Duolingo "bu" veya "o" almiyor. Affedersin benim Türkçe icin, ögreniyorum

1 yıl önce

bora1907

Gomlek guzel dedim kabul etmedi. Onceki sorulardan birinde Das Hut ist gut'a Sapka guzel diyince kabul emisti?

1 yıl önce

Ali745354

gut güzel anlamında kullanılmalı şahıs zamirleri iyi olarak kullanılır akla daha önce güzel olan geliyor

1 yıl önce

Esra746610

Offf omın god

1 yıl önce

SabineBergmann1
SabineBergmann1

Alman = ufff, oh mein Gott

1 yıl önce

mhendis17

gömlek iyi mi olur yoksa güzel mi olur. gömlek bir insanın karakteri gibi iyi olabilir mi? ama bir pantolon kadar güzel olabilir.

10 ay önce