Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Why do we always assume the worst?"

Переклад:Чому ми завжди припускаємо найгірше?

1 рік тому

7 коментарів


Fb8U1
Fb8U1

The worst - це якраз "Най". Найгірше. Гірше - worse.

1 рік тому

GO6L1N1

Wtf ?

1 рік тому

VitalinkaI

і що це означає

1 рік тому

Olexander2

ну як чому? Тому що "сподівайся на краще, готуйся до гіршого" :)

1 рік тому

jurkobudnik

а якщо я відповів без приставки най, то також не рахується?

1 рік тому

bat42380

the worst - найгірше

11 місяців тому

bat42380

завше

9 місяців тому