1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Bir kedi"

"Bir kedi"

Çeviri:Eine Katze

September 29, 2016

13 Yorum


BICIROYUND

Kedi katze dir her zaman icin kater ne dir ya


[aktif olmayan kullanıcı]

    allah allah ?


NedimAnah

    Kater de ne ola ki?


Mcahit481294

    Kedi genellikle Katze olarak bilinir ancak söz konusu kedi erkek kedi ise Kater olur


KatbladEmre

    Ein ile einenin farkı nedir


A.MERVAN

    Ein ve eine ikiside bir demek das ve der artikellerinde ein die artikelinde eine gelir


Beyza533425

    Peki onun das veya die artikeli olduğunu nereden anlıyacaz


zamaninotesinde

    Bazilarinda kadin bazilarinda erkek.oluyo.isimler.bunu nasil.ayirabiliriz bir.kurali var mi?


BRAWLSTARS_

    Son soru ama yanlış yaptım

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.