A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A mi ruháink"

Fordítás:Our clothes

4 éve

5 hozzászólás


andatti

Nem értem... Már többször fordult elő velem, hogy mondok valamit, de amikor azt írja: "Ezt hallottuk" abban sokszor vannak olyan szavak, amiket nem mondtam, bár kiírja, hogy helyesen mondtam...

Most például We have clothes. - mondtam, el is fogadta, de helyes megoldásnak mégis Our clothes van írva...

Valaki elmagyarázná ezt?

4 éve

radnaitomi

A 'We have clothes' nem jó megoldás az 'A mi ruháink' mondatra. (Miközben hasonló a jelentéstartalma, azért két különböző nyelvtani szerkezetről van szó.)

  • Our clothes = A mi ruháink (ez csak egy főnévi szószerkezet - noun phrase - nincs benne ige)

  • We have clothes = Vannak ruháink. (Ez egy teljes mondat, szabályos alany-állítmányi szerkezettel.)

Azért fogadja el, mert a Duo szövegfelismerője nem olyan húdeprofi! :) Kb bármit elfogad, ami hasonló hosszú és hanglejtésű, mint a jó megoldás. (Próbáld ki, mondj valami egészen mást, és meglepődsz! :) Ettől függetlenül (hogy nem tudja olyan jól ellenőrizni, hogy tényleg jól mondod-e), azért hasznos feladat, hogy ki kell mondani időnként a mondatokat, nem csak hallgatni, és írni - csak nekünk magunknak kell kicsit ellenőrizni magunkat, hogy tényleg jól mondtuk-e)

4 éve

andatti

KÖSZÖNÖM. :) ;)

4 éve

radnaitomi

Igazán szívesen! :)

4 éve

veghbond

Kipróbáltam, elfogadta a kutya ugatást a hangfelismerő :D

3 éve