"Nothing is positive."

Çeviri:Hiçbir şey olumlu değil.

4 yıl önce

11 Yorum


EgeEgee

"şey" kelimesini ayrı yazınca uyarı veriyor ancak doğrusu "şey" kelimesi her durumda ayrı yazılır.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet hatalı olmus bu cumlede duzeıtiriz

4 yıl önce

mhmtLvnt

'nothing is positive' cümlesinin yanlış olma ihtimali veya tercümenin yanlış olma ihtimali var mıdır ?

3 yıl önce

Dinarzel

Positive yi yanlış telaffuz etmiş

2 yıl önce

rurounius

bu cümlenin hiçbir şey olumlu 'değil' anlamı taşıması için " nothing is positive " yerine "nothing is not positive" olması gerekmez miydi?

3 yıl önce

restangler

Nothing zaten olumsuzluk anlamı veren bir kelime ve İngilizcede olumlu cümle yapılarında bu şekilde kullanılıyor. Olumsuz cümle yapısında kullanıldığında, iki olumsuzluğu yan yana getirip tekrar olumluya dönüştürmüş oluyorsunuz. Yani anlam "hiçbir şey olumsuz değildir" olarak değişiyor. Benzer karşılaştırma "everything is negative" ve "everything is not negative" şeklinde de yapılabilir. İngilizce bilgim yeterli değil, yani referans bir açıklama olmasa da, doğru bildiklerim arasında.

2 yıl önce

M542
M542

Bende hep bu şekilde düşünüyordum ama değil. İngilizcenin başka bi acayipliği denebilir ve çok hoş tabi:) beynimizde alıştırmamız gereken bi kullanım. Umarım daha açıklayıcı bir yorum atan olur

2 yıl önce

Fre1970

Bence yanlis bir cumle

4 yıl önce

wrdemir

nothing is positive hiçbirşey olumlu gibi bi anlam çıkmıyor mu değil anlamını katmak için not kullanmak gerekir diye düşündüm mantığı nedir ?

3 yıl önce

Zodymania

olumlu hiçbir şey yok, çevirisini kabul etmedi, neden?

3 yıl önce

erdem.m
erdem.m

olumlu bir şey yok, neden olmuyor?

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.