Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Я хочу мати телевізор."

Переклад:I want to have a television.

1 рік тому

4 коментарі


bogdanfc

Television телевизор???

1 рік тому

Nordry
Nordry

television

noun [ C or U ] ​ A1 a device shaped like a box with a screen that receives electrical signals and changes them into moving images and sound, or the method or business of sending images and sound by electrical signals (http://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/television).

1 рік тому

Daria569664

I want to have a television. Але там ще було написано вкінці "set"! Що означає слово "set" і нвіщо його ставити вкінці?

8 місяців тому

IrcjaLozov

Television це хіба не телебачення?

1 місяць тому