1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "We cook the rice."

"We cook the rice."

Fordítás:Megfőzzük a rizst.

February 12, 2014

6 hozzászólás


kispetya82

A "rizst főzünk" az miért nem jó?


Maminti.

Mert ott a határozott névelő (the)


Ejkert

szerintem azért mert folyamatos jelennek számít és akkor kellene az are és az ing. De szőrszálhasogatás picit... Ilyen apróságok miatt megy el a 3 élet. :D Ugyanezt írtam én is, hogy rizst főzünk... :)


Sorci2

nem fogadja el a "Mi megfőzzük a rizst" sem, mert el van írva a megoldás


nrichbay

Nmegfőzzük? csak Megfőzzük, az N minek? :O


Emma50519

Ezt engedj vissszzzzza!!!!!!!!!!!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
Kezdés