"How efficient are the horses?"

Fordítás:Milyen hatékonyak a lovak?

February 12, 2014

14 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


htgkw

A lovak hatékonysága: 1 lóerő. :)


TamsKovcs424193

A versenylovak ereje eléri a 10-12 lóerőt is :D


Zsuzsi182464

:O

Éppen a hétvégén sikerült végre végignéznem a Kincsem című filmet. :)


happydaddy62

Honnan tudni mikor"how" és mikor "what" a helyes?


zsalica

Hogy kerül ide a milyen kérdőszó?


Maminti.

A "how" jelent "milyen"-t is.


evairenpinter

"Mennyire hatékonyak a lovak?" - Talán így?


miklos44

Talán segítene a tanulásban, ha ez a pösze "gépi hang" eltűnne.


JohnWeber786406

Angoloknak - nem értem a kérdőszó.
(Milyen) (hatékonyak) (a lovak)?
(What kind of) (efficient plural) (the horses)?
What kind of efficiency (do) the horses (have)?
How efficient are the horses??


MartonGeza

Kedves szerkesztő! X-edik magyar nyelvi feladat: Határozza meg, hogy mi a különbség a "hatásos" és a "hatékony" szavak jelentése között! Megfejtés: A "hatékony" szót emberi teljesítményekre használjuk, a "hatásos"-at pedig állati és gépi teljesítményekre.


Zsuzsi182464

Erősen tiltakozom! Hatásos: eldöntendő, vagy hat, vagy nem hat. I or O

Hatékony: szerintem mértéke van, skálázható, hogy milyen jól teljesíti az a valami a rá kiszabott feladatot. 0 - 100 % például.


Astroth

A mennyire hatékony, és a milyen hatékony között van különbség?


Gyrgyi100733

Szóval a how hogyan?! Hogyan hatékony? abszolut magyartalan!!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.