1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Partiler özeldir."

"Partiler özeldir."

Çeviri:The parties are private.

February 12, 2014

20 Yorum


muhammetsenol

Private yerine special da kullanamaz mıyız acaba barış kardeşim ?


falconblue

Barış kardeşine yazmışsın ama bende kardeşin sayılırım diyerek cevap yazayım dedim. Sayende bir araştırma yaptım ve aşağıdaki açıklamayı buldum. İşe yarar görünüyor;

Sözlükten bakarsan ikiside özel anlamında.Fakat Private kişiye özel.Yani tek bi kişiye ait diğerlerinden gizli. Special başka yerde olmayan spesiyal Türkçe de de kullanılıyor


PoncikUzayli123

Gerçekten faydalı. Benim de aklıma takılmıştı. Teşekkür ederiz.


uuryrk2

Ben kullandim doğru saydı.


zehra593208

Special cevaplarda yokki


berkenruken

ben öyle yazdım ve doğru kabuletti


bilge506493

Benimkini kabul etmedi


oz05

Bu is , are kullanımı hakkında bilgi sahibi varsa aydınlatın bizi .


Heyman491765

bu is are lar türkçe de "dir" ekine karşılık gelir fiili olmayan cümlelerde fiil yapmak için konulur diğer kısımları arkadas yukarıda yazmış

i student = ben öğrenci

i am student = ben öğrenciyimdir

tabi biz türkçede dir kullanmadığımız için ve özel isim olmadığı sürece de

i am student = öğrenciyim deriz

we are student = biz öğrenciyiz dir veya öğrenciyiz


Seren993352

he she it de is gelir you we they de are i ise i am olarak kullanılır


Volkan_S.

Parties'den önce niye "The" var? Tüm partilerden bahsetmiş.


Heyman491765

The tekilliği belirtmediği içindir.


Nuressasiya

Uygulama gerçekten canımı sıkmaya başladı İsimler özeldir örneğinde the getirince yanlış diyor Partiler özeldir de the istiyor Senin neyi özelleştirip neyi genelleştirdiğini biz nerden bilelim belirli partilerden bahs ediyorsun madem bunu parantez içinde yanında sağında solunda belirt sürekli ona buna hata verip durma Ayrıca private ve personal aynı anlamı taşıyor sen personal yazılsın istiyorsun diye biz private den mi vazgeçelim Soruyla ilgili bildiri yolluyoruz ilgilenildiğinden de şüpheliyim


ersankarak2

The parties is private yazdım kabul etmedi are ve is arasında ki farkı tam olarak anlayamadım


Mesutov

He She It =is You We They =are Cümlde parties party nin çoğulu olduğu için They i karşılar ve 'are' alır .


ftmbrkk

Partideki s takısını anlamadımm.açıklayabilir misiniz


Zembereck

Party degil parties yani cogul

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.