Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I speak English."

Çeviri:Ben İngilizce biliyorum.

4 yıl önce

228 Yorum


blackerd

"Ben ingilizce biliyorum" bilmek fiili nerde burada?Yardımlarınız için Teşekkurler.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

biz Türkçede dilleri "bildiğimizi", İngilizler ise "konuştuklarını/speak" söylüyorlar.

4 yıl önce

Ramazanime14

selcen şu uygulamadaki en itici kişi.

2 gün önce

NazDemrhan
1 yıl önce

mesutcu

Selcen hanim hakli

3 yıl önce

TuanaNur3

Hanım mı o çocuk (kız)

2 yıl önce

bedirhanhi

I know speak English ?

3 yıl önce

lale140529

Ben ingilizce bilmiyorum

1 yıl önce

utku871612

öğrenmek için geldin

3 ay önce

meleknaz123282

Bu olur mu hic

10 ay önce

melike661883

Speak konusmak demek degil mi

1 yıl önce

incikin_
incikin_

İngilizcede dil bilmek "speak ile ifade ediliyor.
Dolayısıyla İngilizce kurallarına göre:

● "I know English." YANLIŞ
● "I speak English." DOĞRU

Türkçede ise dil bilmek, malum, "bilmek" ile ifade ediliyor.

1 yıl önce

haydar354786

Güzelll

10 ay önce

Bensu827736

Tesekkurler

9 ay önce

VuqarN-ev

Evet oyle ama surada bilmek anlaminda

11 ay önce

Esmanur52142

Yes

11 ay önce

Zeynep3619

Evet

10 ay önce

isa728834

Bilmek anlamıda var

9 ay önce

Merve283876

Aynen

7 ay önce

caner493256

Evet

3 ay önce

HilalKarag6

Evet

2 ay önce

Aysu766628

Burda bilmek fiili yok çünkü ben ingilizce biliyorum demiyor ben ingilizce konuşuyorum diyor

6 ay önce

Melisa451380

Aynen

8 ay önce

brahimzdem20

Tam biliyorum yazan yerde vallaha bak görürsün

8 ay önce

nur475614

Asli ben ingilizce konusuyorum ama ingilizlere gore mantikli olan bazen bize gore olmuyor yine orda ingilizce konusuyorum oluyo ama bizde mantikli ceviri yapiliyor biliyorum diye ceviriyoruz aslinda hersey anlamada bitiyo sen nasil anliyosan ona gore ceviriyosun

6 ay önce

BerenGnden

Haklisin ben ingizcede know bilmek diye biliyorum

2 ay önce

elif992641

Yok ki

2 hafta önce

Su_Isoy361

Yani konuşuyorsan biliyorsun demekdir, bece ikisi de aynı .

3 yıl önce

Ahmeteren416085

Konuşu yorum bilemiyorum

1 yıl önce

DilaverAKINCI

Doğru cevaplar: • İngilizce bilirim. • Ben İngilizce biliyorum

benim cevabım ise "İngilizce biliyorum" doğru cevap olarak gösterilen seçeneklere ben yazmazsak dahi doğru olmalı diye düşünüyorum. Bu durumu rapor ettim. İlginiz için şimdiden teşekkürler

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

şıklı sorularda bütün doğru cevapları işaretlemelisiniz. zaten şıkların üstünde de yazıyor bu

4 yıl önce

DilaverAKINCI

hayır soru şıklı değildi tercüme et sorusu idi. belirtilen cümlenin tercümesini yazmamızı istiyordu.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

tamam o zaman bakarız. bu arada rapor etmeniz yeterli. buradan tekrar yazmanıza gerek yok, hem size hem bize zaman kaybı yaratıyor :)

4 yıl önce

serpil923347

Tesekkurler

1 yıl önce

zgeDuran1

Biliyorum diyemezsin çunku biliyorum demen icin simdiki zaman -ing takısı getirmek gerekir fiile.speaking olurdu yani

1 yıl önce

NaciyeSari

Aynen sana çok çok çok inanıyorum

1 yıl önce

KENANKAYA11

Ben bu görüşunüze katılmıyorum cünkü speak know walk gibi kelimeler ing almadanda simdiki zamanolarak kullaniliyor diye biliyorum yanlis ise de özür dilerim

1 yıl önce

incikin_
incikin_

"Speak" fiili hem geniş zamanda hem de şimdiki zamanda kullanılabiliyor; ancak anlam değişiyor. Neyse ki böyle fiiller istisna, her daim başımızı ağrıtmıyor...

Örnekle açıklayalım:

İngilizce konuşan birinin yardımına ihtiyacımız var, bir yabancıya soruyoruz:

"Excuse me, do you speak English?" (=Afedersiniz, İngilizce biliyor musunuz?)

Başka bir senaryoda yabancı biriyle İngilizce sohbet ediyorsunuz. Derken yanınıza küçük bir çocuk gelip size soruyor:

"Ablaa/abii sen İngiliççe mi konuşuyosuunn?"
(=Are you speaking [in} English?)

Yani

Geniş zaman: "I speak English."

(= İngilizce biliyorum/İngilizce konuşurum.) Bu cümleden İngilizce konuşabildiğimiz, bu dilde iletişim kurabildiğimiz anlaşılıyor.

Şimdiki zaman: "I am speaking [in] English."

(=İngilizce konuşuyorum.) Bu cümleden ise şu an İngilizce dilinde konuşmakta olduğumuz anlaşılıyor.

1 yıl önce

zaferzdemi6

Bence yanlış çünkü ing takısı şimdiki zamanı bildirir ama ing takısı olmazsa geniş zaman olur.

1 yıl önce

zaferzdemi6

Bilmek know değil midi I knowing olmalı

1 yıl önce

EdaAkd
EdaAkd

ben yazsak da olur yazmasak da :)

4 yıl önce

zeyno.gnr

Speak konuşmak anlamında kullanılmaktadır. Fakat burada biliyorum olarak verilmiş. Lütfen bu hatayı düzeltiniz. Teşekkür ederim.

2 yıl önce

incikin_
incikin_

I know* English. (YANLIŞtır çünkü İngilizcede "know" fiili bir beceriye sahip olmak anlamında kullanılmıyor.) İngilizcede bir dili bilmek "speak a language" olarak söyleniyor.

"İngilizce bilirim/biliyorum. = I speak English.)

2 yıl önce

abbaszade.

Peki ingilizce konusuyorum derkende mi speak kullanilir?

1 yıl önce

minecraftmehmet

ayn

1 yıl önce

MeryemSena496139

Katılıyorum

1 yıl önce

ib00w

Arkadaşlar, diğer dilleri kendi dil kalıbımıza göre düşünmek yanlış olur. 'How are you' cümlesini 'Nasılsın' kalıbıyla doğru öğrettiğin bir şeyden sonra bir yabancıya 'Naber' dersen o da anlamayabilir. Her dilin kendine has konuşma ve yazma kalıbı vardır. Sorudaki 'speak' konuşmak anlamındadır. Eylem olan konuşma eğer iletişim amacıyla kullanılıyorsa 'Talk' kelimesinden daha çok 'Speak' kullanılır. 'Talk' yanlış değildir ama kalıba uymadığından kullanılmaz. Ayrıca I speak English cümlesinde de İngilizce bildiğini vurgulamaktadır. I know English de doğru ancak speak demek kalıba daha uygundur.

2 yıl önce

BaakBaak1

Ben İngilizce konuşurum demek değil mi yaaaa

2 yıl önce

zlem650235

Speak konusmak demek bir yanlislik var

2 yıl önce

DefneTaaaak

Speak konuşmak demek değil mi

2 yıl önce

aranel467

I know speak english olmaz mı know bilmek sonuçta ı speak english demek ben İngilizce konuşurum olmaz mi

2 yıl önce

nal912283

''Ben İngilizce konusurum'' olmalı cevabı fakat kelimeler arasında konuşurum fiili bulunmuyor lütfen duzeltin.

2 yıl önce

seraykarat

speak= konuşmak demek

2 yıl önce

Simay212927

Ben ingilizce konuşurum olması gerekiyordu

2 yıl önce

cagatay24

Speak konuşmak know bilmek

2 yıl önce

HafsanurDe

Am neden kullanmadık?fiil olduğu içinmi? I am speak english?

2 yıl önce

zgeDuran1

Ozneye gelen Am is ve are simdiki zamanda kullanilir ve fiilde -ing takisi olur.Yani ; Ben ingilizce konuşuyorum demek icin i am speaking english demek gerekirdi.bize genis zaman soruyor.genel anlamda bildgmizi.bu yuzden am kullanamayiz

1 yıl önce

mehmetyldr172374

Bu çocuğu yanlış kabul etmiyor yauv

1 yıl önce

ennur746467

Speaks ile speak arasındaki fark ne ?

2 yıl önce

gkalpfer

Geniş zamanda (I)hariç, it,he,she ve tekillerden sonra fiillerin sonuna (S) geliyor kuralı buymuş. I speak. She speaks.

1 yıl önce

BeyyaAhpsoy

çoğul eki

1 yıl önce

semih467052

Ya ama speak konuşmak demek burda bilmek anlamına gelmiş

1 yıl önce

suleozkan

Konuşuyorum demek için do yo speak demek gerekiyor

1 yıl önce

tubakaya39536

speak konuşmak değil miydi

1 yıl önce

zeze39398

Her kelime her anpamda değişir

1 yıl önce

keitayamaz

Speak konuşmak fiilidir bilmek değil

1 yıl önce

IremTan3

Ben ingilizce konusuyorum olmaliydı

1 yıl önce

GlbenIkhan

Ben ingilizce biliyorum demek I know English diye yazilir burada I speak English bu cumlenin tercumesi ben ingilizce konuşurum demek. Yanliş olmuş.

1 yıl önce

MuratcanKa16

Speak ile know u bir birine karıştırmışsınız!

1 yıl önce

Selcuk24166

İngilizce konuşurum olması gerekmiyor mu?

1 yıl önce

HavvA409133

Speak diyo ama

1 yıl önce

Duru763554

Ben ingilizce konuşuyorum olmalı çünkü "speaks" var

1 yıl önce

Adar712680

Bu cümlenin Türkçesi aslında "Ben İngilizce konuşuyorum"

1 yıl önce

seyhur0101

Speak konuşmak demek

1 yıl önce

melike661883

Konusmak degil muc

1 yıl önce

Straw_Berryy

Speak - bilmek olarak da kullanılıyormuş demek, vay be ne ilginç

1 yıl önce

lale140529

Aynen

1 yıl önce

DilanPolat15

aynen bu şekilde olması lazım ancak çeviride ben İngilizce biliyorum olarak çeviriyor

1 yıl önce

PiokiDragons

speak konuşmak demek

1 yıl önce

Nuray629340

I speak english ben ingilizce konusurum demek değilmi zaten speak konuşmak anlamında

1 yıl önce

BetulTerzo

"Ben ingilizce konuşurum" .olması lazım

1 yıl önce

agm0H

çevirisi: ben ingilizce konuşurum . olmalı

1 yıl önce

hasan893796

Bilmek know fakat konusmak speak

1 yıl önce

Aelya727443

Ben ingilizce konusuyorum olmazmi

1 yıl önce

onr225146

Olur olur sen öyle yap

7 ay önce

alperen511802

Ben ingilizce biliyorum olacak

6 ay önce

yusufaliakba

bilmek know demektir kadının çevirisi yanlış

2 yıl önce

Ozanahin8

40 yaşından sonra başladım

2 yıl önce

busrakarakis

DUOLINGO KAFAYI YEDİ

1 yıl önce

dragotreis

Zıçma Duolingo. Know know'dur; speak speak'tir.

1 yıl önce

BeyyaAhpsoy

beni duymuyo

1 yıl önce

lale140529

Ben ingilizce biliyorum yazdm yalnış çıkıyo.Offff

1 yıl önce

zelal496166

I speak english in anlamı ben ingilizce konuşurum değil mi burda ben ingilizce biliuorum diyo :(((

1 yıl önce

Bozkurt_sasa

Ben ingilizce biliyorum değil mi ?

1 yıl önce

snnkrdmn

Speak konusmak demek

1 yıl önce

NoNameTR

bü cumle derki ı speak english yanı ben ingilazca konuşurum lan ner de burda bilmek

1 yıl önce

Sencer232866

Ses kaydı ve cümle hatalı

1 yıl önce

z.huseynova

biliyorum ne alaka

1 yıl önce

alev127315

Söylüyorum söylüyorum mikrofon anlamıyo

1 yıl önce

RFANArabac

ben bunda yanlış yaptım

1 yıl önce

RFANArabac

ayn

1 yıl önce

zaferzdemi6

i speak english ben ingilizce konuşurum demek değil mi yahu?

1 yıl önce

incikin_
incikin_

İngilizcede dil bilmek "speak ile ifade ediliyor.
Dolayısıyla İngilizce kurallarına göre:

● "I know English." YANLIŞ
● "I speak English." DOĞRU

Türkçede ise dil bilmek, malum, "bilmek" ile ifade ediliyor.

● "(Ben) İngilizce bilirim/biliyorum." DOĞRU
● "(Ben) İngilizce konuşurum/konuşuyorum." YANLIŞ TERCÜME; çünkü farklı bir anlama geliyor. Şu an konuşuyorum veya genelde konuştuğum/iletişim kurduğum dil budur, demiş oluyoruz.

Yani, ölümcül bir hata değil; sonuçta "I know English" desek de anlayacaklardır; ama oyun bu, affetmiyor...

1 yıl önce

Bilinmeyen1k1z

LÜTFEN BU DUOLİNGO YA BİR ŞEY BULUN NORMALDE BU KNOW OLMASI GEREKİR BENCE. AMA ALLAH'DAN BEN TELEFONDAN DUOLİNGO YA BAKIYORUM BURADA SEÇENEK VERİLİYOR.

1 yıl önce

BerrinSolm

iyi o zaman konuşurumuda kabul etsinler niye yanlış yazıyorlar ki halla halla ben yanlış yapmam yaparsam da yanlışıkla yapmışımdır

1 yıl önce

BenguAyan

Burda hata var konuşmak speak demek

1 yıl önce

ElsaMaraNe

Why in this phrase we use the verb Know. And why not use Speak? I confuse it

11 ay önce

ilek633427

Know bilmek speak konusmak degil mi cok sacma bu zamana kadar tum cumlelerde speak kelimesini konusur diye yaziyoduk oyle biliyoduk bu alistirmada yanlis yazmislar bence

10 ay önce

Duygu87863

I speak English demek icin ben ingilizce konuşurum demek gerek. Ben ingilizce biliyorum demek olmaz.

10 ay önce

AbdullahBy5

Speak konuşama demek aq

9 ay önce

simayd2008

Speak konusmak demektir ve bilmek degildir bu soru birazcik sacma

9 ay önce

gkhnbzn

ben ingilizce konuşurum

9 ay önce

Aleyna713012

Speak konuşmak aptal aptal iş yapiyosunuz ya bilmek fiili yok burada

9 ay önce

RonyasuAsk

Burada İngilizce konuşuyorum olmalıydı speak konuşmak demek

9 ay önce

selin543339

Yanlış cevap bence ingilizce biliyorum demek "I am know English " olması lazım

8 ay önce

Gazi260450

yanlis soru

8 ay önce

nimo345780

Speak ve speaks arasindaki fark ne

8 ay önce

tahir671026

bilmek know degil mi. burda konusmaktan bahsetmis. yanlis mi acaba

7 ay önce

simay772716

Cümle kafanımı karıştırdı? Bak bakalım milletin bu yorumları yardım eder mi? Diyor

7 ay önce

filiz892693

I am olması gerekmiyormu

6 ay önce

MertSedir

Speak konuşmak demektir.

5 ay önce

vahd13

Ben ınglızce konuşuyorum olmaz mı?

4 ay önce

bengisu552917

Orada ben ingilizce konusuyorum diyor cevap olarak ben ingilizce biliyorum diyor yanlıs

3 ay önce

Hande736730

Speak konuşmak değil miydi?

3 ay önce

imart6

İ speak engilsh tercume boyle ediyor ben ingilisce biliyorim ama ben ingilisce konusurum

3 ay önce

Damla125757

Speak konuşmak demek

3 ay önce

Fethi166686

Ben ingilizce konuşurum

2 ay önce

idem251013

Speak konuşmak aynı zamanda bilmek anlamına geliyor

2 ay önce

Rrahimee

Ben ingilizce konuşabiliyorum.

1 ay önce

bar184133

Ananı sikim

1 ay önce

feyzanur615001

Speak konusmak degil mi ya I know english olmuyor mu ?

1 ay önce

GokhanErso2

Benimki doğru

1 ay önce

sevda41519

Speak konuşmak değil mi ?

1 ay önce

Cansu247549

Speak konuşmak değil mi bilmek know

1 hafta önce

Cemal441231

Speak konuşmak demek know bilmek demek

3 yıl önce

BUGRA3737

Biz Türkçede dilleri "bildiğimizi", İngilizler ise "konuştuklarını/speak" söylüyorlar. bu yüzden hatalar olabiliyo üst düzey ders oldukları için

2 yıl önce

ali616780

Yanlışlık var speak konuşmak know bilmek olmalıydı

2 yıl önce

ilayda185987

Speak konuşmak demek çok saçma

2 yıl önce

SimgeEsen

I speak english diyo "speak" bilmek olarak çevrilmiş. Bana hatalı geliyor yanlışım varsa cevap yazın lütfen

2 yıl önce

basbug111

bir yerde know yazıyorda ben mi görmedim?

2 yıl önce

alisarigul46

Ben İngilizce konuşuyorum. olacak doğrusu öyle değil mi?

2 yıl önce

uveres

Ben konuşmak olarak aldım biliyorum demedim

2 yıl önce

YunusBasqa

Aynen konuşurum olcak

2 yıl önce

iremrdn

Bilmek nerde ?

2 yıl önce

SuperAdmin1

Speak konusmak anlaminda

2 yıl önce

bengisu148426

E tamam da speak konuşmak know bilmek off kafamı karistirdi

1 yıl önce

ngiliz4

GÜZEL SORUU!

1 yıl önce

esra377

Ingilizce biliyorum mu konuşuyorum mu? SPEAK?

1 yıl önce

Hilal582617

Speak konuşmak demek O speak English denmiş ben ingilizce konuşuyorum olur ama eğer I now English deseydi ingilizce biliyorum olurdu soruyu doğru yaptım başja bi cevap olmadığından ama böyle olması gerekirdi yani bence :)

1 yıl önce

mrtakgll

Bilmek fiili değil, konuşmak fiili yazılmış. Lütfen hatanızı düzeltiniz?

1 yıl önce

tunasoysal0

Cevap ''Ben ingilizce konuşurum.'' olmaz mı?

1 yıl önce

zeynep858144

I know English ben İngilizce biliyorum demek ama I speaj English ben ingilizce konuşurum olur

1 yıl önce

EmirYaln

Boş yapmayın la tenekeler

1 yıl önce

zeze39398

Jfkxnxnnxn

1 yıl önce

Tuba363832

Konuşurum demek deyimli

1 yıl önce

TahaKocaba

Kolaydı

1 yıl önce

CeydaTa

Bu ben ingilizce konusurum olmayacak mi

1 yıl önce

irematlm

iyiymiş ya gerçekten süper

1 yıl önce

enesaysel0

bur da yazı yoki ben ingilizcekonuşurum

1 yıl önce

Hma245096

Program çok basit

1 yıl önce

PRO.CANN__-__

Aga speak konuşmak be

1 yıl önce

BURVK

Hem konuşur hemde biliyorum kelimesi olduğu için insan haliyle konuşur seçeneğine gidiyor cümle saçma olsada ben ingilizce konuşur.

1 yıl önce

UgurcanDAYI78

Çok saçmaa :) ;)

1 yıl önce

Rumeysa409461

Hatalı çeviri

1 yıl önce

ceminiko

Düzeltin şunu

1 yıl önce

masutay1

Speak fıılı konuşmak olarak kullanılır bur da ıse bılmek anlamında kulanılıyor

1 yıl önce

Sabriye589169

Konuşa biliyorum olması lazım

1 yıl önce

Rahimedmrl

Bu program nasl szce gercektn işe yarıyor mu

1 yıl önce

SedaEr8

ben İngilizce konuşurum demek değil mi

1 yıl önce

arda812706

Speak konuşmak demek ama burda biliyorum nası olmuş

1 yıl önce

glin821898

Speak konuşmak demek, biliyorum demek değil

1 yıl önce

ResulKapla

Anlamayan var mı? Çok kalaydı çünkü anlamayana anlatabilirim

1 yıl önce

tulay48

Ben tersten okudum ona doğru dedi

1 yıl önce

MOR339756

Speak konusmak degil mi burda bilirim anlaminda olmus orda kafam karisti :(

1 yıl önce

FurkanKara194983

I know speak english olmaz mi?

1 yıl önce

FurkanYkse9

Ben ingikizce konuşurum olması gerek

1 yıl önce

Muhammetze14

aslında ı know english demek ben ingilizce biloyorum

1 yıl önce

furkan842400

ben ingilizce konuşurum

1 yıl önce

deryatemel4

bilmiyorum eki nerede not eki yok

1 yıl önce

AnlAltunda

"I" yerine küçük "ı" yazarsanız olmaz. Çünkü İngilizcede "ı" harfi yok. Sadece "i" var. "I" nın yerine sadece "i" yazarsanız kabul eder. Çünkü İngilizcede "I"nın küçüğü "i" kabul ediliyor. Biraz uzun oldu. :D

3 yıl önce

belinayyas1

Kardesim soyluyorum olmadi bir daha dene diyor deniyorum deniyorum bunu en iyisi gecelim diyor oysa dogru soyluyorum >:( psikolojim bozuldu :D

3 yıl önce

ibrahimyce

Speak konusmak olacak

2 yıl önce

eylul58779

Biliyorum fiili know oluyor cümle eksik ama iki tercümesi var doğru olan ben ingilizce biliyorum ama ben ingilizce konuşuyorum yada konuşurumda 2 tercümesi olduğun yanlış olduğunu gösteriyor ama doğru sayiyor teşekkürler okuduğunuz için

2 yıl önce

Hilal.41

Speak konuşmak demek I speak English de ben ingilizce konuşuyorum demek

2 yıl önce

SeyitRuama

Biliyorsan konuşmak zorunda değilsin diyor adamlar sjsj

2 yıl önce

Aysenur3456

Bu diolingoyu anlamadım güle güleye görüşürüzü kabul etmiyorlar konuşmaya bilmek diye ekliyorlar

2 yıl önce

grkemgnay

saçma. O zaman learn fiili olmalı. Speak konusmak degil mi?

2 yıl önce

incikin_
incikin_

I learn English.
(= İngilizce öğrenirim.)

I am learning English.
(= İngilizce öğreniyorum.)

I know English." YANLIŞ bir cümle çünkü İngilizcede "know" fiili bir beceriye sahip olmak anlamında kullanılmıyor.

"I speak English." kelime kelime uymasa da Türkçedeki "İngilizce biliyorum " cümlesinin tam karşılığı.

2 yıl önce

SudeBac1

I speak konusurum demek eger onlar I know deselerdi oluyordu

2 yıl önce

berhan2419

Allahım ya ben ingilizce konuşabiliyorum yazdım kabul etmedi

2 yıl önce

AlAr1

Totaly disagree. It has to be "Ben ingilizce konuşurum "

2 yıl önce

yasminmaya2

Bilmek fiili olan know yok ingilzicem muhteşem olmasada bunun çevirisi ben ingilizce konuşurum olmayacakmı?

2 yıl önce

Ruenzen

"I speak english" ben ingilizce konusuyorum demek. Ben ingilizce biliyorum "i know english"

2 yıl önce

incikin_
incikin_

I know* English. (YANLIŞtır çünkü İngilizcede "know" fiili bir dili konuşma becerisine sahip olmak anlamında kullanılmıyor.) İngilizcede bir dili bilmek "speak a language" olarak söyleniyor.

"İngilizce bilirim/biliyorum. = I speak English.)

2 yıl önce

ANKARA0634

konuşurum admin el at şuna baybeeeeeeeeeeeeeeeee

2 yıl önce

erkandogan2

Lan bu ingilizce konusurum degilmi beni sinirlendirdi uygulama

2 yıl önce

AyenurAyag

I know English deseydi o zmn "ben ingilizce biliyorum "olurdu.!!!

2 yıl önce

eppru

ben ingilizce bilirim olmayacak mıydı? cümle yapısı geniş zaman, neden şimdiki zaman kullanıldı?

4 yıl önce

incikin_
incikin_

"I speak English." cümlesi geniş zamanda kurulmuş. = "İngilizce konuşurüm/bilirim" anlamına geliyor.

"I am speaking English." Olsaydı cümlemiz şimdiki zaman olacaktı. "Şu anda/şu dakikada konuşuyorum" anlamına gelecekti.

2 yıl önce

adese24

Ben ingilizce konuşabiliyorum dedim yanlış dedi lütfen duzeltin

3 yıl önce

AKAY_47

I CAN SPEAKİNG ENGLİSH. BEN İNGİLİZCE KONUŞABİLİYORUM.

3 yıl önce

DogSenpai

I Know English demek olmazmı?

2 yıl önce

smhbtk

Bu sorularda kimi tercüme diyor ama ben aynen Ingilizcesini soyluyorum ve kabul ediyor. Bu sorunun amacı tam olarak nedir? Çeviri mi yoksa pronunciation mı?

4 yıl önce

incikin_
incikin_

Aynı cümle farklı zamanlarda farklı soru biçimleri olarak sorulabiliyor. Burada yorum yapanların bazılarına çeviri, bazılarına şıklı soru, bazılarına duyduğunu yazma, bazılarına duyduğunu söyleme alıştırması olarak çıkmış olabilir.

2 yıl önce

Yusuf10ms

Ben ingilizce konusurum yazdim dogru cikti

4 yıl önce

bilgekaganyilmaz

O da dogru cevaplardan birisi.

3 yıl önce

beyzabeyza3

zahten öle anlam olarak öle oluo

3 yıl önce

123456789ay

ben I yı küçuk yazdım diye yanlış saydı

4 yıl önce

Viforvendetta

ingilizcede ı harfi yok.
i harfi vardır "i" nin büyüğü de "I" bizdeki büyük ı oluyor.

4 yıl önce

brain_fair

ok

4 yıl önce

brain_fair

aynen ya ,terimsel olarak anlam değişikliğine yol açıyor mu acaba?

4 yıl önce

zeynos2003

ya ben küçük ı yazdım diye kabul etmedi bunun nedeni nedir şimdiden teşekkürler

3 yıl önce

yusufuyanik

İngilizce de "ı" harfi bulunmamaktadır. Doğal olarak hata verir.

3 yıl önce

BRAAKT

İ harfi bulunmamaktadır

2 yıl önce

Leylaztrk2

İngilizcede ı harfi cumleye baslarken buyuk yazilir

3 yıl önce

ibrahimere3

Kafam karıştı

4 yıl önce

MuhammedMu27043

Kardeşim en basit yolu şu dur; I speak english demek ingilizce konusurum demek istiyor ama I can speak english demek ben ingilizce konusabilirim yani can yapabilme özelliği vardir yardimci olduysam ne mutlu bana :)

3 yıl önce

MehmetAli7

I speak english yerine ı am speak english desek olmaz mı?

4 yıl önce

JokerBilgehan

bu bir fiil cümlesi am is are ise isim cumlelerinde kullanılır ben ingilizce konuşurum demek icin i am olmaz hem yardımcı fiil (am is are) hem de yuklem bir cumlede ayni anda kullanilmaz

4 yıl önce

Cem007

I speak English derken ben ingilizce konusabilirim olmaz mi ?

4 yıl önce

AKAY_47

I CAN SPEAK ENGLİSH: BEN İNGİLİZCE KONUŞABİLİRİM

3 yıl önce

poyrazalan

I can speak ;)

4 yıl önce

SymnrDrk

HATA VAR. I speak English : Ben ingilizce konuşabiliyorum. I know English : Ben ingilizce biliyorum.

4 yıl önce

bilgekaganyilmaz

HATA YOK. I speak english : ben ingilizce bilirim/ konuşurum. Ben ingilizce bilirim yani hem speak, hem de know olabilir. Ayrıca konuşabilirim değil konuşurum olmalı.

3 yıl önce

Erkin298438

Yanlış yanlış!

1 yıl önce

brahimzdem20

Doğru doğru sen yanlış bilmişsin

8 ay önce