A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"And you?"

Fordítás:És te?

4 éve

17 hozzászólás


Ocsike82

Ha tárgyeset gyakorlása a feladat akkor az "And you"? mondat jelentése miért "És te"? Miért nem "És téged"? vagy "És neked"? Ezt el tudja valaki magyarázni? :)

4 éve

ronkovics86

Egyetértek...

4 éve

Bolyhi300

Szerintem azért van hogy "És te"? mert egyértelmű a játék szerint hogy a "You" az azt jelenti hogy te! :D

4 éve

ladybird0512

Elmagyarázni én sem tudom,de a válaszra én is kíváncsi vagyok! :)

4 éve

bpeti06

Helyes válasz: és te?

3 éve

BogdnSzabolcs0

hallod barátom én egyet értek veled

2 éve

_Baben_

Azért mert ha később leckegyakorlásnál visszajön a mondta, ott minden lehetséges választ el kell fogadni. (gondolom technikailag nehéz lett volna nekik megcsinálni hogy itt csak bizonyos válaszokat fogadjon el, gyakorlóban meg mindent) A kérdés inkább az, hogy miért nem egyértelmű kerek mondatokkal gyakoroltatnak? Pl. I wait them. Várom őket. vagy You give him an apple. Adsz neki egy almát. Ezen mondatokból egyértelműen látszana hogy mi a feladat. Ehelyett beraknak "not him"-et, meg "and you"-t. Congratulation! :) Lenne még mit fejleszteni a duolingón, de azért a semminél jobb , csak figyelmesen el kell olvasni a leckék előtti oktató anyagot, és nem árt mellette más forrásokból is tanulni, és használni a kobakot. :)

1 éve

ilmolleggi
ilmolleggi

Mért nem "te pedig"?

2 éve

RobertGodo76

A szövegkörnyezet teljes hiánya miatt a feladatkörre való tekintettel nekem sem fogadta el az "és neked?" fordítást. Pedig most nem én voltam a hülye...

4 éve

nemetheszter12

Nekem sem fogadja el az és neked?-et

3 éve

AVesely15

ás tet írtam

1 éve

wagnerusz

És te? Leírom a helyes választ, ő pedig felhozza hibának, amikor ugyanazt írja le. :(

1 éve

vilmos301887

BogSzab hogy beszélsz

1 éve

SzabTams729140

Az volt a feladat,hogy írd be amit halasznem?

1 éve

Anik766371

Jót írtam!

11 hónapja

Anik766371

Jó a válaszom, nem fogadja el.Miért?

11 hónapja

Anik766371

Jó a válaszom!

11 hónapja