"I read a book while I eat."

Fordítás:Könyvet olvasok, miközben eszem.

February 12, 2014

4 hozzászólás


virzoli

ezt miért nem fogadta el: evés közben olvasok egy könyvet

February 12, 2014

Shibelion

Mert nincs felvéve helyes megoldásnak. Szerintem nyugodtan jelentheted.

February 20, 2014

Fehersolyom

"Könyvet olvasok," / "Olvasok egy könyvet," (Nem: "olvasom a könyvet") + "miközben/mialatt/míg eszem." (Nem: "miközben eszek.") És a két tagmondat felcserélve is jó. Talán nem olyan nehéz dekódolni.

April 22, 2017

Mukunya

I eat apple káj I eat

October 23, 2017
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.