A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I read a book while I eat."

Fordítás:Könyvet olvasok, miközben eszem.

0
4 éve

16 hozzászólás


virzoli

ezt miért nem fogadta el: evés közben olvasok egy könyvet

2
Válasz4 éve

Shibelion

Mert nincs felvéve helyes megoldásnak. Szerintem nyugodtan jelentheted.

2
Válasz4 éve

marton.mag

mert ez nm szo szerinti forditas es nem ismeri a program az osszes eltero forfitast

-3
Válasz3 éve

Fehersolyom

"Könyvet olvasok," / "Olvasok egy könyvet," (Nem: "olvasom a könyvet") + "miközben/mialatt/míg eszem." (Nem: "miközben eszek.") És a két tagmondat felcserélve is jó. Talán nem olyan nehéz dekódolni.

1
Válasz1 éve

Mukunya

I eat apple káj I eat

0
Válasz9 hónapja

feldedr

Iszonyat a kiejtése, pontosabban a hangsúlyozása. Mikor már tudtam a megoldást akkor sem értettem . Ez amerikai angol? Az "a"-re teszi a hangsúlyt a "book" helyett , és azt ráadásul "epök"-nek érteni.

0
Válasz2 hete

h3ky

" Olvasom a könyvet miközben eszeM" Ezek szerint azt a könyvet eszem amelyiket épp olvasok, simán fogadhatná hogy " eszek"

-1
Válasz3 éve

Tina00000

a végén az eszeK-et miért nem fogadja el? Ugyanaz mint az eszem.

-2
Válasz3 éve

Shibelion

Valóban, de ez utóbbi igényesebb, és lehet, hogy azt jobban szeretni.

-1
Válasz3 éve

Tina00000

de ha máskor elfogadja? oitt miért nem?

0
Válasz3 éve

Shibelion

Van még mit fejlődnie a programnak.

-1
Válasz3 éve

okosodok

tök kivan már az ESZEMekkel! nézi vajon bárki is a jelentéseket? és miért nincs egy jo magyaros a lektorálás-felelős a fejlesztők közt?

-2
Válasz3 éve

KrptiJonat

Eszik, eszem. Ikes ige. Igy jó magyarul.

3
Válasz2 éve

Breki33

én olvasom a könyvet miközben eszek

-4
Válasz4 éve

aptg.gabi

a "the book" helyett "a book" kell nem a könyvet hanem egy könyvet vagy könyvet

1
Válasz4 éve

Shibelion

Névmás nem kell, az a helyébe pedig határozatlan névelőt (egyet) írj és akkor minden kafa.

-1
Válasz4 éve