1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I want a plate of pasta."

"I want a plate of pasta."

Fordítás:Egy tányér tésztát kérek.

February 12, 2014

13 hozzászólás

Népszerű hozzászólások szerint

Fehera0

Látom mások is megakadtak azon, hogy a "kérek egy tányérral a tésztából" hibásnak minósitetett. Pedig nem az. Az ilyenek sajnos elveszik az ember kedvét a továbbiaktól.

April 5, 2014

gyiruc

csak kérdezem: akarok egy tányért a tésztának -ezt hogy írjuk?

February 12, 2014

FerencBalc

Lehet hogy félreértettem, de én a kérek egy tányért a tésztának, írtam. Nem fogadta el.

March 19, 2019

rdhelli
Mod

amit írtál, azt jelenti: I want a plate for the pasta

de az eredeti mondatban a tésztát kérik, amit (itt) tányérban mérnek

April 9, 2019

Zeline

én azt írtam, hogy "akarok egy tányérral a tésztából" ez nagyon rossz válasz?

February 27, 2014

PiciCin

Én is ezt írtam. Jónak kellene lennie. Or no?

February 27, 2014

V_Gabor

Igen, jó.

Bár egy árnyalatnyit mást jelent szerintem, itt tányéron van a hangsúly, fent pedig a tészta az, ami érdekel (hiszen azt eszed).

March 4, 2014

BrigittaRo

Hol van benne a kérek szó???

June 25, 2016

Dorka496157

Ha jól tippelek akkor az a "want" szó lesz.Úgy tűnik jelen esetben a "want" azt jelenti,hogy kérek és nem azt hogy akarok.Majd nézz meg egy szótárat.A legtöbb angol szónak legalább 2 jelentése van.

July 8, 2016

JnosKereke2

Ez így helyes egyáltalán??

April 9, 2019

ironcameleon

Igen.

July 30, 2019

Karesz623822

És ha azt írom ,hogy "I want a plate with pasta?" Ez így vajon helyes vagy nem ?

September 4, 2019

rdhelli
Mod

Ez így azt jelenti, "Szeretnék egy tányért tésztával" / "Kérek egy tányért meg tésztát", úgyhogy nem teljesen ugyanaz a mondat, és nem gyakori így fogalmazni. Esetleg "I want a plate with pasta on it" = "Szeretnék egy tányért tésztával rajta"

September 4, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.