A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I want a plate of pasta."

Fordítás:Egy tányér tésztát kérek.

0
4 éve

14 hozzászólás


Fehera0
Fehera0

Látom mások is megakadtak azon, hogy a "kérek egy tányérral a tésztából" hibásnak minósitetett. Pedig nem az. Az ilyenek sajnos elveszik az ember kedvét a továbbiaktól.

12
Válasz4 éve

gyiruc

csak kérdezem: akarok egy tányért a tésztának -ezt hogy írjuk?

3
Válasz4 éve

tomasz93

Én azt írtam,hogy egy tányér tésztát akarok. És elfogadta

3
Válasz4 éve

jthassy

Akkor itt mit is jelent az "of" ???

3
Válasz4 éve

gabenahun

Nem to hanem for. I want a platr for the pasta please peldaul

0
Válasz4 éve

Sztankay54

Akkor minek van az elöljáró?

0
Válasz4 éve

vadcic

Szintén ugyanaz,kérek egy tányérral a tésztából. Ahogy egyre nehezebb lesz az anyag,egyre több hiba jelentkezik?

0
Válasz3 éve

Csacsika2

of pasta ! tésztának !

0
Válasz2 éve

BrigittaRo

Hol van benne a kérek szó???

0
Válasz2 éve

Dorka496157

Ha jól tippelek akkor az a "want" szó lesz.Úgy tűnik jelen esetben a "want" azt jelenti,hogy kérek és nem azt hogy akarok.Majd nézz meg egy szótárat.A legtöbb angol szónak legalább 2 jelentése van.

2
Válasz2 éve

LillaVincz

Azt is elfogadta hogy 'Akarok egy tányérnyi tésztáz'

0
Válasz2 éve

LillaVincz

Tésztát

0
Válasz2 éve

lazar320633

Ez nrm magyar beszéd!

0
Válasz1 éve

Pola51

Akarok egy tányért a tésztához. ???

0
Válasz6 napja