"Biz suyu içiyoruz."

Çeviri:Wir trinken das Wasser.

October 1, 2016

5 Yorum
Tartışma kilitli.


elin919253

niye das kullanıyoruz


Ebrarotou

Cünkü su-(y)-u diyor. Su deseydi das kullanmazdık. Ama belirtme hali icin das kullanmanız gerekiyor


Der_Mann_33

Çünkü ingilizcedeki the ve almacadaki das birnevi cümledeki nesneye bu anlamı katar yani das suyun başka sular değil bu suyun olduğunu belirtmek için kullanılmıştır.


derya148679

Neden trinkt degilde trinken oluyor


levent141059

Trinke fiil çekimleri yaz görürsün

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.