1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The animal searches for wate…

"The animal searches for water."

Çeviri:Hayvan su arar.

February 12, 2014

11 Yorum


Esenkaya20

yardım bekliyoruz for'un buradaki kullanım amacını merak ediyoruz


Selcen_Ozturk

"search for something=bir seyi aramak" kalip oldugu icin. bu tip kaliplara sözluklerden de bakabilirsiniz


mesutyirci

"Bir şeyi aramak" bende bu mantikla suyu aramak yani hayvan suyu arar yazdim kabul olmadi


as08

suyu arar demek yanlış olmuş "the water" deseydi "suyu" diyebilirdiniz.


HASANBAYRA1

Look for ile search for aynı anlamda kullanılabilir mi?


incikin_

Bu ikisi aynı sayılır; yalnız günlük konuşmalarda, daha sıradan durumlar için genellikle "look for" geçiyor;
● I'm looking for my glasses.
● We're looking for the car keys.

"search for" daha planlı/programlı; daha detaylı veya uzun süreli aramalar için tercih ediliyor.
● The police is searching for the killer.
● She's searching for the right career.

Ama ikisi de birbiri yerine kullanılabiliyor anladığım kadarıyla.


MahmutYazc

Something dememis ki ama cumlede kalibin disina cikmis olmuyor mu water diyince ya da soyle olmasi gerekmez mi " search for something water"


cahitsimsek.21

she searches for the oil= o yağ-ı arar'' olarak çevriliyor ama bu örnekte suyu arar yazdım kabul etmedi. bunun açıklamasını yapar mısınız?


Xnar

''suyu'' diyebilmemiz için '' the water'' olması gerekirdi. Siz de zaten kendi örneğinizde '' the oil'' diyerek ''yağ-ı'' yapmışsınız. Eğer the yı kullanmasaydınız cümleniz: ''O yağ arar.'' olurdu. Umarım açıklayıcı olmuştur... the water = suyu,
water = su,
the oil = yağı,
oil = yağ


MorukYasin

hayvan su için arar desek yanlış mı olur


Berkay62585

Hayvan su icin arar oomaz mi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.