"The animal searches for water."

Çeviri:Hayvan su arar.

4 yıl önce

11 Yorum


Esenkaya20

yardım bekliyoruz for'un buradaki kullanım amacını merak ediyoruz

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"search for something=bir seyi aramak" kalip oldugu icin. bu tip kaliplara sözluklerden de bakabilirsiniz

4 yıl önce

mesutyirci

"Bir şeyi aramak" bende bu mantikla suyu aramak yani hayvan suyu arar yazdim kabul olmadi

4 yıl önce

as08
as08

suyu arar demek yanlış olmuş "the water" deseydi "suyu" diyebilirdiniz.

4 yıl önce

HASANBAYRA1

Look for ile search for aynı anlamda kullanılabilir mi?

4 yıl önce

incikin_
incikin_

Bu ikisi aynı sayılır; yalnız günlük konuşmalarda, daha sıradan durumlar için genellikle "look for" geçiyor;
● I'm looking for my glasses.
● We're looking for the car keys.

"search for" daha planlı/programlı; daha detaylı veya uzun süreli aramalar için tercih ediliyor.
● The police is searching for the killer.
● She's searching for the right career.

Ama ikisi de birbiri yerine kullanılabiliyor anladığım kadarıyla.

2 yıl önce

MahmutYazc

Something dememis ki ama cumlede kalibin disina cikmis olmuyor mu water diyince ya da soyle olmasi gerekmez mi " search for something water"

3 yıl önce

cahitsimsek.21

she searches for the oil= o yağ-ı arar'' olarak çevriliyor ama bu örnekte suyu arar yazdım kabul etmedi. bunun açıklamasını yapar mısınız?

3 yıl önce

Xnar
Xnar

''suyu'' diyebilmemiz için '' the water'' olması gerekirdi. Siz de zaten kendi örneğinizde '' the oil'' diyerek ''yağ-ı'' yapmışsınız. Eğer the yı kullanmasaydınız cümleniz: ''O yağ arar.'' olurdu. Umarım açıklayıcı olmuştur... the water = suyu,
water = su,
the oil = yağı,
oil = yağ

3 yıl önce

MorukYasin

hayvan su için arar desek yanlış mı olur

2 yıl önce

Berkay62585

Hayvan su icin arar oomaz mi

5 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.