"It has not rained all day."

Fordítás:Nem esett egész nap.

February 12, 2014

15 hozzászólás

Népszerű hozzászólások szerint

Zprek

nem esett az eső egész nap.

February 12, 2014

fectroll

Elvileg jó.

April 16, 2015

kooow

Kár, hogy nem fogadja el az nélkül, így: Nem esett eső egész nap.

September 27, 2014

JeviczkiAdam

the = a(z)

May 2, 2016

Kenermester1

minden nap?

March 5, 2017

Neomien

all day = (ma/aznap) egész nap, every day = minden (egyes) nap / naponta / nap, mint nap

October 8, 2017

Barnus14

Nem esett (az eső, vagy a hó) egész nap.

November 22, 2017

Sberci

Nem esett egész nap?

March 6, 2015

fectroll

Without question mark it would be good.

April 16, 2015

picimonya

Nem egesz nap esett. Mi a kulonbseg?

June 13, 2016

Kenermester1

egyiknél azt allítjuk hogy nem egész a másiknál hogy nem esett...egész nap más a szórend :/

March 5, 2017

gabor.rajczi

A két verzió hogyan hangzik angolul?

December 5, 2017

nemkatica

Én azt írtam, hogy "nem egész nap esett", és elfogadta. Pedig a két mondat egészen mást jelent. Az egyik azt jelenti, hogy egyáltalán nem esett az eső azon a napon, a másik meg azt, hogy esett, de nem egész nap.

Mi a magyarban a szórenddel és a hangsúllyal össze-vissza variálhatunk egy mondatot és mind jelent valamit, az angol, ha ilyen kötött a szórend, honnan fogja tudni, hogy pontosan mit akarunk közölni?

May 10, 2019

Fityusz

Nem inkább ez kellett volna? It had not rain all day.

September 22, 2018

IstvanMorv

Ezt a mondatot hogy kell érteni? Egesz nap nem esett egy csepp eső sem , vagy nem esett egész nap, csak délelőtt? Reggel és este meg nem.

July 2, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.