"Wewritethewomen'snames."

Fordítás:Felírjuk a nők nevét.

4 éve

12 hozzászólás


Nyuszedli

Ha azt írtam, hogy "írjuk a női neveket" az nem lehet jó? Kicsit magyarosabb fordítás lenne, szerintem. :)

4 éve

Maminti.
Maminti.

Magyarosabb, viszont mást jelent... Pl. valahol sok ember nevét kell összeírni. A felírók megbeszélik, hogy "Ti írjátok a férfiak, mi pedig a nők neveit írjuk" Az "Írjuk a női neveket" pedig azt jelenti, hogy az összes férfi és női név közül "a női neveket írjuk". Vagyis a Te fordításodnál az a hangsúlyos, hogy női neveket írunk, a duolingo mondatánál pedig az, hogy valakiknek - akik jelen esetben nők - a neveit mi írjuk (és nem más)

4 éve

Nyuszedli

Érdekes, na most ezen elgondolkodtam :) Köszi

4 éve

Maminti.
Maminti.

Tudom, fogalmazhattam volna egyszerűbben :)

4 éve

netezoeger

@ Noi neveket irunk @ miert nem jo? Megoldasnak kiadta a gep hogy @ a noi neveket irjuk @ mi a kulonbseg az irunk es irjuk kozott?

3 éve

eminens2

Neveket írunk=valamilyen neveket, nem konkrétan meghatározott neveket írunk, azaz alanyi ragozást használunk. A neveket írjuk=konkrét, pontosan meghatározott (az angol példában: the names), azaz tárgyas ragozást használunk. 2018.10.14.

1 hónapja

Gabi410925

ez miért nem jó megoldás: leírjuk az asszonyok neveit

4 éve

SmuelSoma

Ez jó és el is kell, hogy fogadja. Sokszor kötekednek a "nő" és "asszony" fordításnál, pedig mindkettőt jelenti.

4 hónapja

bo44

Én is "asszonyok"-at írtam a nők helyett.Van egyáltalán más szó az asszonyra angolul?

4 éve

Archangel77

A 'Hölgyek' miért nem elfogadható? Csak szerettem volna egy kicsit választékos lenni :)

2 éve

SmuelSoma

Mert az "ladies"

4 hónapja

KissnKirly

Még lassítva sem értettem tisztán a mondat végét!!!

2 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.