A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Igen, ugyanabba az iskolába járunk."

Fordítás:Yes, we go to the same school.

4 éve

5 hozzászólás


Poppenet

A we study in the same school miért nem jo?

4 éve

-Mazsola-

Szerintem azért, mert a study tanulást jelent konkrétan, itt pedig az iskolába járás a lényeg. Study-val azt jelenti a mondat, hogy ugyanabban az iskolában tanulunk.

4 éve

peter.birk

We are going nem lenne jó?

4 éve

Shibelion

Az igeidő miatt nem.

4 éve

Nyilas_Urfi

Yes, we are in the same school?

2 éve