"The book is yours."

Fordítás:A könyv a tiéd.

February 12, 2014

24 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


CsillaSzab543402

A köny a tiéd vagy a könyv a tietek? Honnan tudom a yours-ból h most melyikre gondol? Yours-tiéd Egyes szam2. És többes szám2. szemelyben is a yours -tietek


Rilot06

Mert angolul kell leírni...


Snukika

yours: mikor egyes szám, mikor többes??


vasvariistvan

Ebből a mondatból nem derül ki.


Nefelejcs1

Nem ezt ejti ki! E book....


LeVee.HuN

Azt irtam hogy A te könyved és nem fogadta el


SanyaKiss69

Mert azt szeretné tudni hogy jól írod e le amit mondasz/hallasz angolul


SanyaKiss69

Én azt írtam hogy the book is yours de nem fogadta el


LaciPap

csatlakozom pistához


CsabyVarga

A könyv az önöké is jó


dex907193

A te konyved !! Ez miert nem jo


tibcsak

Tied - Tiéd √


tutkerai

A s nem hallatszik


MekszDavid

A book-ot úgy mondja büük , szerinted is?


LaszlZeteMt1

úgy értettem, hogy bökk :D


BencixXD

A könyv a tied miért nem jó????


IzeJozsi

A könyv a tied--ez miért nem jó.Vidéki paraszt vagyok és itten így mondjuk


Snukika

yours: mikor tiéd, mikor tiétek????


Erzsebet925020

A feladat megoldásakor a " book" szó nem ugrik fel a helyére. Többszöri próbálkozáskor is ott maradt alul.


sildiko

A te könyved - ez is helyes fordítás...


sildiko

A könyved - EZ IS HELYES FORDÍTÁS


sildiko

a könyvetek - EZ IS HELYES FORDÍTÁS


Felixskz67899

Nem hallottam a bookot és helyette dogit írtam :((

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.