A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The book is yours."

Fordítás:A könyv a tiéd.

4 éve

21 hozzászólás


CsillaSzab543402

A köny a tiéd vagy a könyv a tietek? Honnan tudom a yours-ból h most melyikre gondol? Yours-tiéd Egyes szam2. És többes szám2. szemelyben is a yours -tietek

2 éve

RilotTheGoat

Mert angolul kell leírni...

1 éve

vasvariistvan

Ebből a mondatból nem derül ki.

4 hónapja

Nefelejcs1

Nem ezt ejti ki! E book....

4 éve

LaciPap

csatlakozom pistához

3 éve

LeventeBaj

Azt irtam hogy A te könyved és nem fogadta el

3 éve

maja911507

Mert azt szeretné tudni hogy jól írod e le amit mondasz/hallasz angolul

2 éve

Mammon100

A "te könyved" nem jó?! grhhhhhhhhhh...

3 éve

maja911507

Neked is ugyan ezt mint az előzőnek, néha nézzétek meg azt hogy mit kellett volna írni

2 éve

CsabyVarga

A könyv az önöké is jó

3 éve

dex907193

A te konyved !! Ez miert nem jo

2 éve

KovcsRka5

The book is yours.ez volt a helyes.lassuba igy mondja.DE GYORSAN MÉR AZT MONDJA HOGY BÖK???

2 éve

szucs.laszlo

Én is ezt furcsáltam. Mondjuk én "BÖG"-öt értettem a "BÚK" helyett.

2 éve

tibcsak

Tied - Tiéd √

2 éve

tutkerai

A s nem hallatszik

2 éve

maja911507

Én azt írtam hogy the book is yours de nem fogadta el

2 éve

MekszDavid

A book-ot úgy mondja büük , szerinted is?

1 éve

LaszlZeteMt1

úgy értettem, hogy bökk :D

1 éve

agnes10000

Véletlen kihagytam a könyvről a v betűt hű de nagy probléma!!!!!

1 éve

BencixXD

A könyv a tied miért nem jó????

9 hónapja

IzeJozsi

A könyv a tied--ez miért nem jó.Vidéki paraszt vagyok és itten így mondjuk

6 napja