"Siz harikasınız!"

Çeviri:Ihr seid toll!

October 1, 2016

5 Yorum


EmreTzn1

Bu cümlede Sie seid toll olamaz.Onlar harika Anlamına Gelir.My answer have to be true!

February 4, 2017

bakibebe

Oradaki Sie onlar anlamında değil,kibar hitap olan (siz) anlamında kullanılıyor diye biliyorum.

October 4, 2017

haticesena34

bence de sie sind toll olmamalı.

April 27, 2017

Apo742210

Sie sind toll. nezaketen tanimadigin bir insanla sohbet ederken kullaniliyor

May 26, 2017

DCLECAN

perfekt de olmaz mı

October 1, 2016
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.