Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Siz harikasınız!"

Çeviri:Ihr seid toll!

2 yıl önce

5 Yorum


EmreTzn1

Bu cümlede Sie seid toll olamaz.Onlar harika Anlamına Gelir.My answer have to be true!

1 yıl önce

bakibebe

Oradaki Sie onlar anlamında değil,kibar hitap olan (siz) anlamında kullanılıyor diye biliyorum.

1 yıl önce

haticesena34
haticesena34

bence de sie sind toll olmamalı.

1 yıl önce

Apo742210

Sie sind toll. nezaketen tanimadigin bir insanla sohbet ederken kullaniliyor

1 yıl önce

DCLECAN

perfekt de olmaz mı

2 yıl önce