"Kız süt içer."

Çeviri:The girl drinks milk.

4 yıl önce

5 Yorum


HalilKeman

The girl drinks milk. Olması gerek. Yanlış diyor. A girl drinks milk doğru imiş. Hata var

4 yıl önce

Kevserakta2

she drinks milk de oluyor

3 yıl önce

Samuray12450

Drink e neden s takısı geldi arkadaşlar.

9 ay önce

BerkeAte

he she ıt de fiillere s takısı gelir dostum

9 ay önce

OguzhanKIN

"Girl drinks milk" cevabını kabul etmedi. "A girl drinks milk" veya "The girl drinks milk" doğru cevapmış.

Buradaki (https://www.duolingo.com/skill/en/Basics-2/tips-and-notes) "Belirli Harfitarif: The" notunda bu sorunun cevabının açıklaması kaçıncı maddeyi kapsıyor? "O" kullanılsaydı belirsiz ama "Kız" kullanıldığı için belirli bir şeyden mi bahsedilmiş oldu? Nottaki 2. maddeyi kapsıyorsa yani "doktor" örneğinde ilk önce doktor çağırılıyor sonra doktordan bahsederken "the" kullanılıyor, burada ise önce bir kızdan bahsedilmediği için "the" olmaması normal değil mi? veya başka bir kural mı var?

3 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.