Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Kız süt içer."

Çeviri:The girl drinks milk.

4 yıl önce

7 Yorum


HalilKeman

The girl drinks milk. Olması gerek. Yanlış diyor. A girl drinks milk doğru imiş. Hata var

3 yıl önce

Kevserakta2

she drinks milk de oluyor

2 yıl önce

makomGedik

''The girl drink milk'' yazdım yanlış çıktı. cevapta drinks diyor. drink içer, dirinks içerler demek değil mi?

2 yıl önce

shin664723

Drink➡ içmek yani fiil, "s" fiili çoğul yapmaz he she it için geniş zaman anlamı verir . İçerlerdeki o çoğulluğu özne(they, grils filan) sağlar.

2 ay önce

Samuray12450

Drink e neden s takısı geldi arkadaşlar.

5 ay önce

BerkeAte

he she ıt de fiillere s takısı gelir dostum

5 ay önce

Etibar84567

Bu Uygulama Sahesinde Iyi Bir Ingliscem Oldu Teşekkürler Duolingo thenks Bro

1 hafta önce