"Kız süt içer."

Çeviri:The girl drinks milk.

4 yıl önce

20 Yorum


HalilKeman

The girl drinks milk. Olması gerek. Yanlış diyor. A girl drinks milk doğru imiş. Hata var

3 yıl önce

Ayferzkan

Şssß

3 yıl önce

Kevserakta2

she drinks milk de oluyor

3 yıl önce

makomGedik

''The girl drink milk'' yazdım yanlış çıktı. cevapta drinks diyor. drink içer, dirinks içerler demek değil mi?

2 yıl önce

shin664723

Drink➡ içmek yani fiil, "s" fiili çoğul yapmaz he she it için geniş zaman anlamı verir . İçerlerdeki o çoğulluğu özne(they, grils filan) sağlar.

4 ay önce

Melek807548

Evet bende öyle düşünüyorum

9 ay önce

Samuray12450

Drink e neden s takısı geldi arkadaşlar.

7 ay önce

BerkeAte

he she ıt de fiillere s takısı gelir dostum

7 ay önce

Etibar84567

Bu Uygulama Sahesinde Iyi Bir Ingliscem Oldu Teşekkürler Duolingo thenks Bro

2 ay önce

OguzhanKIN

"Girl drinks milk" cevabını kabul etmedi. "A girl drinks milk" veya "The girl drinks milk" doğru cevapmış.

Buradaki (https://www.duolingo.com/skill/en/Basics-2/tips-and-notes) "Belirli Harfitarif: The" notunda bu sorunun cevabının açıklaması kaçıncı maddeyi kapsıyor? "O" kullanılsaydı belirsiz ama "Kız" kullanıldığı için belirli bir şeyden mi bahsedilmiş oldu? Nottaki 2. maddeyi kapsıyorsa yani "doktor" örneğinde ilk önce doktor çağırılıyor sonra doktordan bahsederken "the" kullanılıyor, burada ise önce bir kızdan bahsedilmediği için "the" olmaması normal değil mi? veya başka bir kural mı var?

1 ay önce

AsudeAslan

The hayvanlar için değil mi?

2 yıl önce

erhan522673

cansız varlıklar için evet

1 yıl önce

Melek807548

İt için o

9 ay önce

Melek807548

Arkadaşlar drink olması gerekmez i sonuçta çoğul yok ki

9 ay önce

ozkulemre

He she olunca s takısı genis zaman anlamı katar

2 ay önce

oytunyuksel

Neden "the girl drink a milk" değil?

4 yıl önce

sulampi

geniş zaman yapısından dolayı. girl yani ''she'' olduğu için ''she'' zamiri geniş zaman olumlu cümlede fiile ''-s'' takısı alır.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet hem 3. tekil şahıstan dolayı s takısı lazım, hem de milk sayılamayan bir nesne olduğundan "a" alamaz.

4 yıl önce

Tugayirik

She o demek kız diyor girl yazıcan

2 yıl önce

SedatKartal5

She drinks milk yanlış mı

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.