1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Where are you in your career…

"Where are you in your career?"

Fordítás:Hol tartasz a karrieredben?

February 12, 2014

29 hozzászólás


zpetes

A "hol tartasz a karriereddel" is helyes lehetne szerintem!


kisnova

De a szó végi rag miatt nem mindegy. In your career (karrieredben) vagy with your career (karriereddel)


Andis77

Miert nem lehet jo valasz a "Hol jarsz a karrieredben?" ???


gavallergenoveva

én is ezt írtam, de nekem sem fogadta el, pedig szerintem így is helyes... -.-


Shibelion

Ha még nem jelentette senki, akkor nem ártana, mert így csak szenvednek azok, akik így írják.


Andis77

En mar akkor jelentettem, amikor belefutottam... Javitottak mar?


Shibelion

Can't tell, didn't stumble into it since.


kisnova

Lehet a duolingo a jár (go) vagy járni (to walk) igékre fordítja a jársz szót.


babarozsa

a pályafutást nem fogadta el, hmmm


Breki33

hol vagy te a karrieredben?


Shibelion

A bit odd, don't you think?


Breki33

maybe, but good according to me


Shibelion

Come to think of it, yeah it could be correct. However, we don't refer to ourselves in the same way we refer to a second person (you) or a third person (him, her, them).

So don't you dare using according to me ever again, 'cause it's uninterpretable, plus grammatically incorrect. Understand? ;)


Breki33

wait and see! I completely disagree with you


Shibelion

Whatever, use it at your heart's content. But that doesn't change the fact that you're wrong, that according to me itself is wrong. Look it up on the intewebs if you will. :)


Lona08

hol vagy te a karrieredben?


GergelyKap1

Hol tartasz a pályádon - nem jó? A karriernek van némi negatív színezete.


Breki33

életpálya vagy pályafutás inkább akkor de szerintem nincs


ErdlyiAtti2

Így fejezi ki az angol


Zzzzaz

Az angol..., de nem a magyar nyelv! Itt a magyartalanság bukkan fel, lépésről lépésre.


aptg.gabi

magyarosítottam belehaltam,! :( a ranglétra nem kellett a bagolynak! (bár tudom ez nem műfordítás itt nincs helye a kreativitásnak!) :D


FarkasFina

Az amúgy nem lenne jó, h hol tartasz a munkádban?

Learn English in just 5 minutes a day. For free.