A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Where are you in your career?"

Fordítás:Hol tartasz a karrieredben?

4 éve

25 hozzászólás


zpetes

A "hol tartasz a karriereddel" is helyes lehetne szerintem!

4 éve

Shibelion

Az is.

4 éve

ErdlyiAtti2

Magyartalan

2 hónapja

Andis77

Miert nem lehet jo valasz a "Hol jarsz a karrieredben?" ???

4 éve

Shibelion

Szerintem jó.

4 éve

gavallergenoveva

én is ezt írtam, de nekem sem fogadta el, pedig szerintem így is helyes... -.-

4 éve

Shibelion

Ha még nem jelentette senki, akkor nem ártana, mert így csak szenvednek azok, akik így írják.

4 éve

Andis77

En mar akkor jelentettem, amikor belefutottam... Javitottak mar?

4 éve

Shibelion

Can't tell, didn't stumble into it since.

4 éve

ZooLee3

Nem

2 éve

ZooLee3

Nemm.

2 éve

babarozsa

a pályafutást nem fogadta el, hmmm

4 éve

Shibelion

Jelentsd.

4 éve

Breki33

hol vagy te a karrieredben?

4 éve

Shibelion

A bit odd, don't you think?

4 éve

Breki33

maybe, but good according to me

4 éve

Shibelion

Come to think of it, yeah it could be correct. However, we don't refer to ourselves in the same way we refer to a second person (you) or a third person (him, her, them).

So don't you dare using according to me ever again, 'cause it's uninterpretable, plus grammatically incorrect. Understand? ;)

4 éve

Breki33

wait and see! I completely disagree with you

4 éve

Shibelion

Whatever, use it at your heart's content. But that doesn't change the fact that you're wrong, that according to me itself is wrong. Look it up on the intewebs if you will. :)

4 éve

Lona08

hol vagy te a karrieredben?

4 éve

GergelyKap1

Hol tartasz a pályádon - nem jó? A karriernek van némi negatív színezete.

4 éve

Breki33

életpálya vagy pályafutás inkább akkor de szerintem nincs

4 éve

ErdlyiAtti2

Így fejezi ki az angol

2 hónapja

aptg.gabi

magyarosítottam belehaltam,! :( a ranglétra nem kellett a bagolynak! (bár tudom ez nem műfordítás itt nincs helye a kreativitásnak!) :D

4 éve

FarkasFina

Az amúgy nem lenne jó, h hol tartasz a munkádban?

10 hónapja