1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Das ist möglich."

"Das ist möglich."

Çeviri:Bu mümkün.

October 1, 2016

5 Yorum


Sd7Gk

Internetten bakarsaniz şu bu o içinde kullanıldığını göreceksiniz


mervebigis

Das bu demek değil mi seçenekte şu nun ne işi var


selcan486628

Das bu demek değil mi ayrıca soru için şu kelimesi çok saçma bu olmalıydı


Malik415510

Das :bu anlamina gelmiyor mu ? Şu demek olmaz ki ama nasil anlamadim .


emrekurbak

tükçede mümkün kelimesi uygun kelimesiyle de eş anlamlı kullanılıyor. kabul anlamında günlük dilede çeviri karşılığı olmalıydı.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.