1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Anyám ügyvéd."

"Anyám ügyvéd."

Fordítás:My mother is a lawyer.

February 12, 2014

7 hozzászólás


sniper200478

Ezek a névelők az agyamra mennek. Nem érzem mikor kell használni őket. :(


bence86

konkrétan én is megőrülök hogy hol hiba hol nem a névelők megléte avagy a hiánya. Ezerszer kapok élet vesztést ha magyarosabbá teszem az amúgy logikátlan angol mondatot és persze ha magyarból fordítom át angolra, na akkor is megy a csiki csuki, mert itt pl baromira rendben lenne hogy nem kötöm számhoz hogy egy, hanem csak simán az anyám ügyvéd ......idegtépő tényleg


Eriden1529

My mother is lawyer. Tudja valaki ez miert nem jo? Miert kell az "a" nem egyertelmu hogy az anyam csak 1 ember?


tozikek

Mert az az angol nyelvtani szabály, hogy foglalkozások előtt mindíg ki kell tenni a határozatlan névelőt..


BernadettH1

Én is kinlódok ezekkel a névelökkel! Ebben a mondatban sem tudom,hogy minek kell.


tomi1234567890

Mert nyelvtani szabály, hogy a foglalkozás elé ki kell tenni. Pl: I,m a teacher

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.