A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The dinner is private."

Fordítás:A vacsora zártkörű.

4 éve

23 hozzászólás


csontee

A zártkörű is jó neki. :)

4 éve

en_vagyok

Na újra feladta, beírtam szó szerint had örüljön: "a vacsora van magán" :-D Na de persze nem jó neki... szóval sem szó szerint, sem magyarul nem jó, csak valami nyakatekert nyelven :-D

Amúgy azt írja megoldásnak: >a vacsora magán< - szóval hogy magára öntöttem, vagy hogy magára rántotta ;-D

2 éve

szaszi.tamas

A vacsora személyes.

4 éve

Lenke.
Lenke.

személyes - personal

4 éve

Csodor

De... A privát vacsora! Mért nem jó? Mint itt is kinn volt, a Magyar nem kötött szórendű! helyes: A vacsora privát - Privát a vacsora

3 éve

againstTheOne

Mert akkor The private dinner lenne.

2 éve

EgetoPeter

"privát vacsora" fordítást sem fogadta el. :(

3 éve

Lengyel28

az "a" névelőt kihagytam ezért nem fogadta el. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!! Zártkörű vacsora

2 éve

AttilaSzigeti1

"Ez magánvacsora." nem fogadja el.

2 éve

tarol85

A vacsora saját. Miért nem jó?

2 éve

iconhunter

Nagyon remek példamondat :(

2 éve

armiba

Magyarul az ilyesmit inkább úgy mondanánk, hogy "A vacsora (vagy az ilyen, olyan, amolyan rendezvény) zártkörű". Gondolom az angol is ezt fejezi ki a "private" szó használatával.

2 éve

en_vagyok

magán jellegű vacsora - sajna nem jó neki...:-( -mindegy egyébként.. a szavakat tanuljuk, de a fordítók kicsit tudhatnának magyarul...mert azért a saját nyelvűnkre fordítjuk nem? -na mindegy, mindig lesznek ilyen kis zűrök.

2 éve

st.laszlo1

A magánvacsora miért nem jó?

2 éve

fkbjsithir

Miért teszi fel 20x ezt a kérdést?!

7 hónapja

miklos44

Szerintem helyes magyarsággal a "zártkörű" felel meg az angol szövegnek. Bármely nyelvről egy másikra nem lehet mindent szó szerint fordítani. Néhányan ezt nem akarják elhinni.

4 hónapja

kawabiker

Azt a magyartalan nem elfogados tetves idiota forditast, aztat, azt....

3 éve

Kbali1973

szerintem is... személyes

4 éve

Markusz04

írd egyszerűen azt, hogy privát

3 éve

AttilaBorz1

A vacsora személyes...

4 éve

fantai

eldönthetné már hogy a privat milyen jelentéssel bír

4 éve

Nashi777

Magánkézben lévõ, privát, zártkörû-t jelent.

3 éve

tuumangol

A vacsora bizalmas. ???

4 éve