Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Czytamy gazety."

Tłumaczenie:We read the newspapers.

4 lata temu

10 komentarzy


TamaraChodan

Dlaczego nie może być a przed newspaper

4 lata temu

Piotr_Merski

Jeśli chodzi Ci o zdanie "We read newspapers", to w liczbie mnogiej się nie stawia 'a/an/the'

4 lata temu

p43l0
p43l0

Nie do końca z tym 'the' w l.mn., "We read the newspapers" też jest w porządku, sam wpisałem 'the' i mi zaakceptowało ;) Tutaj jest bardzo przejrzyście to wytłumaczone: https://www.duolingo.com/comment/1599675

4 lata temu

dek89320

Spierdalaj

9 miesięcy temu

Mikoaj962797

Dobrze mu pojechałeś

3 miesiące temu

Mikoaj962797

Bo to jest liczba mnoga naucz się

3 miesiące temu

ollaaa1

kiedy w czasownikach dodajemy litrę "s"?

4 lata temu

Piotr_Merski

Tylko w liczbie pojedyńczej w trzeciej osobie, czyli przy she/he/it

4 lata temu

olciawin

Tylko jeśli to jest Present Simple

3 lata temu

marcin.sojka.95

The moze byc w mnogiej, gdy mowimy o konkretnym przedmiocie np. wskazujac na niego, lub gdy wczesniej juz o nim wspomnielismy.

4 lata temu