"Czytamy gazety."

Tłumaczenie:We read the newspapers.

4 lata temu

15 komentarzy


TamaraChodan

Dlaczego nie może być a przed newspaper

4 lata temu

Piotr_Merski

Jeśli chodzi Ci o zdanie "We read newspapers", to w liczbie mnogiej się nie stawia 'a/an/the'

4 lata temu

p43l0
p43l0

Nie do końca z tym 'the' w l.mn., "We read the newspapers" też jest w porządku, sam wpisałem 'the' i mi zaakceptowało ;) Tutaj jest bardzo przejrzyście to wytłumaczone: https://www.duolingo.com/comment/1599675

4 lata temu

Mikoaj962797

Bo to jest liczba mnoga naucz się

7 miesięcy temu

ollaaa1

kiedy w czasownikach dodajemy litrę "s"?

4 lata temu

Piotr_Merski

Tylko w liczbie pojedyńczej w trzeciej osobie, czyli przy she/he/it

4 lata temu

olciawin

Tylko jeśli to jest Present Simple

3 lata temu

marcin.sojka.95

The moze byc w mnogiej, gdy mowimy o konkretnym przedmiocie np. wskazujac na niego, lub gdy wczesniej juz o nim wspomnielismy.

4 lata temu

Ludomira

papers i newspaper to są różne nazwy?

4 lata temu

olciawin

Tak. Papers to papiery a newspaper to gazeta.

3 lata temu

PatrykM10

mojim zdaniem powinno być we read the newspapers...

2 lata temu

2nTofdNI

Czym się różnią 2 pierwsze zdania od siebie czyli: We read newspapers. i We read the newspapers.

1 rok temu

LukaszMare1

Zaznaczam jedna po koleji z odpowiedzi i rzadna nie jest dobra
Co za tym idzie nie moge przejsc dalej

1 rok temu

Amfitryta1

dlaczego nie zaakceptowało "we are reading newspapers?" przecież "we read newspapers" dokładnie znaczy czytujemy gazety. "czytamy" w tej chwili, nie zazwyczaj. jeśli robimy to regularnie, to "czytujemy".

1 rok temu

DariuszMys

Kiedy nacisnąłem spacje to mi duolingo zareagowało tak jak bym nacisnął enter

1 miesiąc temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.