"Bizim fincanlarımızda kahve yok."

Çeviri:Our cups do not have coffee.

4 yıl önce

7 Yorum


EmrahKahya

"There is not a coffee in our cups. " neden doğru değil?

4 yıl önce

RizaCan

kahve sayılamaz, a coffee diyemezsin

4 yıl önce

EmrahKahya

Teşekkürler, haklısınız.

4 yıl önce

RizaCan

Rica ederim

4 yıl önce

casska

The our cups olmaz mı

4 yıl önce

Ali_Aktash

Olmadığını duymuştum. çünkü iyelik zamirleri ile bilinirlik takısı the kullanılmıyor. Yanlışsa birisi uyarsın

4 yıl önce

Yucelkaratas

burada do kullanmamizin amacını anlatabilecek varmi.bilmiyorum iste

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.