Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Onlar benim takım elbiselerimdir."

Çeviri:They are my suits.

4 yıl önce

39 Yorum


Olkun

"They suits are mine" neden olmuyor ?

4 yıl önce

kulekci

"They suits" olmaz. "They" zaten objeyi belirtir. "Suits are mine" ya da "They are mine" olur

3 yıl önce

C0S4R

Demek istediğiniz these olacaktı herhalde. Kurduğunuz cümlede they olmaz these/those olur ki onlarda işaret sıfatlarıdır. Aynı anlamı vermez malesef

3 yıl önce

Sefa703089

Amk ingiliz kürdü

5 ay önce

serpil334325

They canli varliklar icin kullanilan onlar anlaminda sifattir bence hatali bir soru they yerine those kullanilmali

5 ay önce

ismet771022

Those are my suits de oluyor arkadaşlar

1 yıl önce

Mehmet371628

Them me suits neden olmuyor

2 yıl önce

betulkarakus

çok zormuş

1 yıl önce

ArzuGunes2

Ben aynisini yazdim yanliş diyor

7 ay önce

furkanyaln989587

57NMH5 KODUYLA KULÜBÜME KATILIN

7 ay önce

mehmetali585998

Aynı yazdığım halde yanlış diyor.

5 ay önce

hamit2003

cansizlari neden it ile tanimlamadi

4 ay önce

Fatma_Ozturk

Bende they have my suits dedim olmadi tabi...'dır' dan anlamaliydim.Benim yazdığım 'takim elbiselerim onlarda ' anlamina geliyor o zaman.

3 ay önce

seyhmus2121

X93BYV kulüp kodum ile kulübüme katılın lütfen

2 ay önce

A.Bulutt

Those olabilir

4 yıl önce

Zero232806

-S takısı neden geliyor ben onu anlamadım They are my suit olmayacak mıydı?

6 ay önce

ZatiGencer

Takım elbiseLERim dediği için.

5 ay önce

Tuana663968

Bende onu anlamadım yani s takısı gelmese de olur diye düşünüyorum

3 ay önce

Tuana663968

Pardon yanlış oldu onlar benim takım elbiselerimdir diyor çoğul olması gerekir

3 ay önce

Sevda12370

Those neden olmuyor? Bide ben anlamıyorum they onlar ama canlı varlıklar için değil mi? Yardım ederseniz sevinirim.

2 yıl önce

K.Kaan1

My them suits neden olmaz ?

2 yıl önce

erent.
erent.

These neden olmaz

4 yıl önce

sena99
sena99

these=bunlar they=onlar demek.

4 yıl önce

busegrbz

They have my suit neden olmuyo aynı anlamda

4 yıl önce

-Yusuf-

Onlar takim elbiseme sahip oluyo o

4 yıl önce

ilker.ml

The suits are mine olabilir mi

3 yıl önce

Pascowl
Pascowl
Mod

"Takım elbiseler benimdir/bana aittir." demiş olursun, ama hangi takım elbiseler? Başına They: "Onlar" eklenmeli.

3 yıl önce

C0S4R

these suits are mine olur :)

3 yıl önce

tacetinburak

neden these diyemiyoruz ki

3 yıl önce

C0S4R

These/those işaret sıfatlarıdır. "These suits are mine" diyebilirsiniz ama o da aynı anlamı vermez.

3 yıl önce

FatihDedecan

they are my friends. - doğru bir ifade midir? onlar benim arkadaşlarım anlamında.

3 yıl önce

mgvn
mgvn

my ya da mine olabilir mi ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

my sıfat mine zamir yani mine dediğinde nesneyi kullanmamak lazım.

ali: Where is my jacket

ayşe: I don't know, mine is here.

4 yıl önce

KrmTRED

Hmmmm!

3 ay önce

mgvn
mgvn

tşk ler Selcen hanım

4 yıl önce

TAHA_YAZICI

bu konuda bir iki örnek daha verebilir misiniz?

4 yıl önce

Nowistus

They are my moneys - onlar benim paralarım.

4 yıl önce