Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Onlar benim takım elbiselerimdir."

Çeviri:They are my suits.

4 yıl önce

17 Yorum


serpil334325

They canli varliklar icin kullanilan onlar anlaminda sifattir bence hatali bir soru they yerine those kullanilmali

7 ay önce

Olkun

"They suits are mine" neden olmuyor ?

4 yıl önce

kulekci

"They suits" olmaz. "They" zaten objeyi belirtir. "Suits are mine" ya da "They are mine" olur

4 yıl önce

C0S4R

Demek istediğiniz these olacaktı herhalde. Kurduğunuz cümlede they olmaz these/those olur ki onlarda işaret sıfatlarıdır. Aynı anlamı vermez malesef

3 yıl önce

ismet771022

Those are my suits de oluyor arkadaşlar

1 yıl önce

ArzuGunes2

Ben aynisini yazdim yanliş diyor

9 ay önce

Mehmet371628

Them me suits neden olmuyor

2 yıl önce

betulkarakus

çok zormuş

1 yıl önce

DoganSerbe

The suits are not mine Cevabi neden kabul edilmiyor

3 hafta önce

DoganSerbe

The suits are mine Demek istemistim yanlis yazmisim

3 hafta önce

furkanyaln989587

57NMH5 KODUYLA KULÜBÜME KATILIN

9 ay önce

Ycel270950

Furkan bu klüp olayını tam olarak nereden detaylı öğrenebilirim

1 ay önce

mehmetali585998

Aynı yazdığım halde yanlış diyor.

7 ay önce

hamit2003

cansizlari neden it ile tanimlamadi

6 ay önce

Fatma_Ozturk

Bende they have my suits dedim olmadi tabi...'dır' dan anlamaliydim.Benim yazdığım 'takim elbiselerim onlarda ' anlamina geliyor o zaman.

5 ay önce

seyhmus2121

X93BYV kulüp kodum ile kulübüme katılın lütfen

4 ay önce