1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Onlar benim takım elbiseleri…

"Onlar benim takım elbiselerimdir."

Çeviri:They are my suits.

February 12, 2014

48 Yorum


perihan186296

They are mine suits niye plmuyor acaba.


NecipYava

"mine" bir nesne alındığında kullanılmaz "my" ise nesne alındığında kullanılmalıdır. Tam anlatamadım ama eğer "They are ..... suits " diyorsa "my" kullanmalıyız, çünkü yanına "suits" gelmiş. Fakat "They are ....." deseydi "mine" getirmemiz gerekirdi, çünkü yanında herhangi bir nesne veya kavram bulunmuyor. Umarım yardımcı olmuşumdur.


serpil334325

They canli varliklar icin kullanilan onlar anlaminda sifattir bence hatali bir soru they yerine those kullanilmali


_.-.QUEEN.-._

They:Onlar / Those : Şunlar/ These: Bunlar/That:Şu /This:Bu Canlı-Cansız ayrımı yok.


SimYa8594

"the suits are mine" da olabilir bence


Rainbowll_2910

Ama burada herhangi bir sahiplik eki kullanmamışsın .Eğer bir nesnenin bizim olduğunu belirtirken "have " kullanırız .Umarım bu yorum senin için faydalı olmuştur :)


Bertan587102

Suits = denonstrative pronouns Suits cansız varlıkları ifade ettiğinden these are my suits olması lazım eğer o esnada ulaşılamayan çoğul bir soyut varlıksa those olmalı. Takım elbiseler çoğul ve o esnada ulalılabilen bir cansız varlık oldupundan these olması gerekiyor bence. Veya bilmediğim bir başka kural mı var


karacagmz

Neden have kullanmadık? Sahiplik içeren bir cümle değil mi?


monaerizen

"Onlar benim takım elbiselerim" diyorsun "Benim takım elbisem var" demiyorsun sahiplik cümlesi değil yani


ArzuGunes2

Ben aynisini yazdim yanliş diyor


ProfessorOzBrain

Those/these are my suits olmalıydı. "They" kisiler için kullanılır


mer718119

Ulan bir s den tüm canım gitti be ama haklı sistem sonucta they are my suit yazdım onlar benim takım elbisem demiş oldum


Bilgehan61

Neyseki ben doğru yaptım


Povalsi

Bune ya suit takim elbise demek ama burada elbise yerine geciyor


abdulsamet844720

Bir harf için yanlış olmasın yaaaaaa


Ramazan873497

Şu s ler sinir etti beni. Bu ne ya


mavi582644

Aslinda dir kelimesi yoi


Feliyatles

S burada neyr göre gelmiş?


monaerizen

çoğul anlamında kullanılmış burada


tarhan123

Küçük hatalar dahi dikkate alınıyor


elifnur231600

Burda cok yanllis sey var On!ar benim takim elbiselerim ama takim elbise cansizdir bu nedenle suit olur suits degil


elifnur231600

Arkadaşlar benim hesabi takip edet misiniz


Nazmiye2234

Dogru olmasina ragmen yanlis kabul etti


perihan186296

Teşekkürler Selcan hanın


llkd13

Neden •|they is my suits |•olmuyor ??lutfen cevaplayin teşekkurler.


bayan_duolingo

They öznesine -is fiilini getiremezsiniz bu yüzden -are fiili gelir. Ayrıca I öznesine de -am fiili gelir onu da not olarak iliştireyim...


alp52854

Biri theyin kullanilip kullanilmayacagini aciklaya bilir mi. Cansiz bir varlik icin they kullanilmamali diye biliyorum burdaki durum ne.?


Makbule629468

Doğru yazdım, neden yanlış denildi


Melisa594723

Neden they insanlar için kullanıyor mu


Xort0

Elbiselerimdir için iki kelime veriyor ama sadece birini kabul ediyor. Saçma


OkanTan4

Gust8ffgjeiegeidurvtjdgrjrjd


Tekabe07

Neden "these are my suits" olmuyor


Arifgorkmguntrk

doğru olanı,they are my suits ,benimki ise,they are my suits, yani bu hatalı bir soru buna çok sinir oldum.


YUSUFGNLTA

They canlı varlıklar için degilmi


Nesli960146

They are my suit neden olmuyor ki my suit olmalı my he she it değil ki


Emir557804

Sonuna nokta koyamadığım için cevabı kabul etmedi. Komik...


Dilara603569

neden are geldi biri açıklayabilir mi


KamaleAbba

Aynısını yazdım yaaa


AZERBAIJAN555

BEN AZƏRBAYCANDAN. LÜTFEN BENİ TAKİP EDİN. I AM FROM AZERBAİJAN. PLEASE FOLLOW ME

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.