"Onlar benim takım elbiselerimdir."

Çeviri:They are my suits.

February 12, 2014

33 Yorum

Konu önem sırasına göre

serpil334325

They canli varliklar icin kullanilan onlar anlaminda sifattir bence hatali bir soru they yerine those kullanilmali

February 21, 2018

Olkun

"They suits are mine" neden olmuyor ?

June 8, 2014

kulekci

"They suits" olmaz. "They" zaten objeyi belirtir. "Suits are mine" ya da "They are mine" olur

September 30, 2014

ArzuGunes2

Ben aynisini yazdim yanliş diyor

December 31, 2017

sude760921

Bende

December 21, 2018

Mehmet371628

Them me suits neden olmuyor

August 18, 2016

betulkarakus

çok zormuş

November 26, 2016

ismet771022

Those are my suits de oluyor arkadaşlar

February 21, 2017

furkanyaln989587

57NMH5 KODUYLA KULÜBÜME KATILIN

January 14, 2018

Ycel270950

Furkan bu klüp olayını tam olarak nereden detaylı öğrenebilirim

September 4, 2018

mehmetali585998

Aynı yazdığım halde yanlış diyor.

March 11, 2018

hamit2003

cansizlari neden it ile tanimlamadi

April 12, 2018

Fatma_Ozturk

Bende they have my suits dedim olmadi tabi...'dır' dan anlamaliydim.Benim yazdığım 'takim elbiselerim onlarda ' anlamina geliyor o zaman.

May 10, 2018

seyhmus2121

X93BYV kulüp kodum ile kulübüme katılın lütfen

June 7, 2018

DoganSerbe

The suits are not mine Cevabi neden kabul edilmiyor

September 21, 2018

Elcem4

They are my suit dedim suit'e bir 's' takisi yazmadim diye yanlis sayıldı

December 29, 2018

Nihaller

Senin dediğin s takısı önemli bir şey tabii kabul etmez Sen bunlar benim Takım elbisem demişsin yani tek bir takım elbise ama çoğul eki var bunlarda ama s takısı getirince bunlar benim takım elbiselerim oluyor yani anlamlı oluyor.

September 2, 2019

PARTYBEARS01

Neden are önce geliyor

March 4, 2019

Eyyubilal

They kişiler için kullanilir burasi those olmalidir hatalisin duolingo agla baqim

March 21, 2019

GrhanZER

Ben buradaki are ne anlama geliyor onu çözemedim

March 21, 2019

mali581385

aynen adamım doğru yaptım ama kafamı karıştıran bi adam bize to bee ler şimdi ki zamanda kulanılıyor diyodu

September 8, 2019

Keremaras345325

Kelimeler birbirine çok bemziyor

March 31, 2019

erdem616714

Are nerde have nerde kullaniliyor ya?

March 31, 2019

perihan186296

They are mine suits niye plmuyor acaba.

April 12, 2019

perihan186296

Teşekkürler Selcan hanın

April 12, 2019

Simaysp

"the suits are mine" da olabilir bence

June 25, 2019

llkd13

Neden •|they is my suits |•olmuyor ??lutfen cevaplayin teşekkurler.

July 19, 2019

znurKaranf

They çoğul , -is takısı tekil o yüzden

July 30, 2019

alp52854

Biri theyin kullanilip kullanilmayacagini aciklaya bilir mi. Cansiz bir varlik icin they kullanilmamali diye biliyorum burdaki durum ne.?

September 3, 2019

THEGHOST120293
September 23, 2019

Makbule629468

Doğru yazdım, neden yanlış denildi

October 5, 2019

Melisa594723

Neden they insanlar için kullanıyor mu

October 9, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.