"Ayı fareyi yer."

Çeviri:The bear eats the mouse.

4 yıl önce

8 Yorum
Tartışma kilitli.


s4hinkurt

"Bear eats the mouse." Yanlış kabul ediyor ama doğru olması gerekiyor.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

herhangi bir ayıdan bahsedersek "A bear", belirli bir ayıdan bahsedersek "the bear" demek zorundayız. Harfitarif (Article) kullanmaya alışın, İngilizcede sayılabilen her tekil nesnenin başına tanımlayıcı bir şey gelmek zorundadır.

3 yıl önce

Nilsu318

the bear eats Mouse yazdım kabul etmedi oradaki the niye önemli ki ?????

4 yıl önce

brahimSami

Eger the yazmazsan cümle soyle olur.. ayi fare yer.. ama bizden istenen cumlede; fareyi yer diyor.

4 yıl önce

omercito
omercito

Belirli veya bilinen bir fareden bahsedildiği için "the" kullanılması gerekir.

4 yıl önce

xeyyam99

The mensubiyyet bildirir

4 yıl önce

BarOkan1

Bear kelimesinin basina a gelmemeli belirsiz olacaksa the gelmemesi yeterli hadi onu gectim mouse da fare demek rat de rat yazdim kabul etmedi

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır, belirsiz de a/an gelir. hiçbir şey getirmemek yanlış. rat sıçan demek, sıçanla fare aynı hayvan değil

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.