1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "It is necessary that you loo…

"It is necessary that you look for your phone."

Çeviri:Senin telefonunu araman gereklidir.

February 12, 2014

17 Yorum


MehmetAliBey7733

Telefonuna bakman gerekiyor olmalı sevgili civciv!

November 6, 2019

RamazanGurbuz

Senin telefonunu araman lazımdır da olabilir. Gerek yerine lazım kelimesi de kullanılabilir.

May 7, 2014

mssoylu

"Telefonuna bakman gerekir" değil mi ?

May 23, 2014

cronychucky

Look for aramak

June 18, 2014

MehmetAliBey7733

Bende öyle düşünmüştüm ama bu civciv yapıyor bazen böyle surprise'lar :)

November 6, 2019

KdrKT

gerekiyoru kabul etmedi ama aynı anlama geliyor

October 12, 2014

MahirNAZLI

"Telefonunu araman gerekiyor" olmuyor mu?

January 14, 2017

ozgurduruu

Telefonunu araman gerekir. (eğer telefonunu kayb etmişse ) böyle bir cümle Türkçe'de yok.

February 7, 2018

AhmetBali

"Senin telefonunu araman gerek" niye kabul görmedi? Anlamadım.

May 31, 2018

Osman273170

"Senin telefonunu araman gerekiyor" yazdım .kabul edilmeliydi

July 1, 2018

onur458

Call desek olmazmı

November 20, 2018

Lisa_Jisoo

Call aramak

July 17, 2019

Anl870711

Cümleyi anlamadım..

June 14, 2019

MehmetAliBey7733

Ulen onu anlamadım bunu anlamadım diyorsun ama sürekli seviye atlıyorsun, bende bunu anlamadım :)

November 6, 2019

serkan.bay1

Hiç bir şey anlamadım

July 19, 2019

serkan.bay1

it ne alaka

July 19, 2019

Babanimus

Çok saçma bir kelime

October 26, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.