"Öğrenciler sabah zili duyar."

Çeviri:The students hear the bell in the morning.

February 12, 2014

4 Yorum

Konu önem sırasına göre

megadil

"Öğrenciler sabah, zili duyar." olmalı, yoksa "sabah zili" tamlama oluyor diye düşünüyorum.

February 12, 2014

Selcen_Ozturk

tamlama olsa sabah zilini olurdu

February 12, 2014

megadil

"sabah zili" takısız isim tamlaması ama burada takısız kullanılabilir mi ondan emin olamadım.

February 12, 2014

Selcen_Ozturk

kullanılmazdı işte onu diyorum, "okul zili" bile olsa burada "okul zilini" duyarlar olurdu.

February 12, 2014
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.