1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Öğrenciler sabah zili duyar."

"Öğrenciler sabah zili duyar."

Çeviri:The students hear the bell in the morning.

February 12, 2014

4 Yorum


megadil

"Öğrenciler sabah, zili duyar." olmalı, yoksa "sabah zili" tamlama oluyor diye düşünüyorum.


Selcen_Ozturk

tamlama olsa sabah zilini olurdu


megadil

"sabah zili" takısız isim tamlaması ama burada takısız kullanılabilir mi ondan emin olamadım.


Selcen_Ozturk

kullanılmazdı işte onu diyorum, "okul zili" bile olsa burada "okul zilini" duyarlar olurdu.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.