1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Azt akarjuk, hogy az igazi n…

"Azt akarjuk, hogy az igazi nevüket használják."

Fordítás:We want them to use their real name.

February 12, 2014

12 hozzászólás


Zsuzsi_K

Ez nem jó? " We want that they use their real names"


vasvariistvan

Azzal, hogy a második (rész) mondatban megjelenik a they mint alany az elvesziti a felszólító jellegét. A name names ügy itt nem eldönthető, mert nem tudjuk, hogy akikről szó van azoknak egy vagy több nevük van-e.


Markmanus

Szerintem akkor kellene, ha "neveiket" lenne. Én is benéztem és többessel írtam amúgy.


nyusziagyar

"we want them to use their real names. - szerintem ez a helyes, az eddigi példák alapján.


tien761

Úgy gondolom, hogy a names akkor lenne helyes, ha egy személynek a neveiről van szó. Pl. Megmondod az összes neved? Do you say your all names? Ebben az esetben viszont a them, illetve their utal a többes számra.


Poppenet

a name szonak miért nem kell tobbes számban lennie?


KrolyBocsr

És ha csak egy nevük van? A Bing-Bong cég Adibas néven készít cipőt, és mi azt akarjuk, hogy az igazi nevüket használják!


Eszterlnc

Mi itt a them? Őket? Miért? Segítsééééég...


Sztankay54

Nem értem a "name" használatát ,mive a szövegből az derül ki,hogy többen vannak és mindegyik álnevet használ és ezt akarjuk tiltani.Szerintem"names"-nek kéne szerepelni a mondatban.


Brigi130349

Szerintem is jó lenne a "names".Én is így írtam,de itt nem fogadta el;másik példáknál viszont igen.Sőt...van ahol "s"-sel fogadja csak el.


JnosKereke2

miért nincs a name többes számban??


JnosKereke2

a tagadásnál miért nem kell a to-t használni??

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.