"Ben bir patates yiyorum."

Çeviri:Ich esse eine Kartoffel.

October 2, 2016

4 Yorum
Tartışma kilitli.


HoyefKagan

Artikele göre canlandırma yap. Mesela erkek peynir düşün, kaslı, güçlü olsun (Der Käse), çay bahçelerinde, kahvelerde çay içen erkekleri düşün (Der Tee), kadınların temiz olmasını düşün (Die Sauberkeit)... İyi dersler


DCLECAN

ben artikelleri çok cabuk unutuyorum ezberlemek için bir yolu yok mu


glen474741

Ich esse eine Kartoffeln doğru mu?


HoyefKagan

Kartoffeln çoğul addır, tekili Kartoffel idir. "Ich esse eine Kartoffeln" tümcesi "Bir patatesler yiyorum." anlamı verir ki gördüğünüz üzere pek doğru değildir. "Ich esse Kartoffel" tümcesi ile "Bir patates yiyorum." diyebilirsiniz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.