Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Das Kind isst eine Tomate."

Çeviri:Çocuk domates yiyor.

1 yıl önce

3 Yorum


nal727962

eine bir demek değilmi. 'Bu çocuk bir domates yiyor' demek dglmi

1 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

das tek başınayken bu anlamındadır (das ist eine Tomate). isimlerin başındayken artikeldir (der ve die benzeri) ve bu durumda bu anlamında değildir. Ayrıca "eine" bir anlamında, yani bir domates kabul fakat Türkçede çoğunlukla bu "bir"i söylemeyiz, Almancada ise "tomate" sayılan bir isim olduğundan eine kullanmak zorundayız ("Das Kind isst Tomate. " yanlış)

1 yıl önce

Bra441332

Ne saçma ya kesin bie dogrusu yok hicbir seyin

6 ay önce