1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Das Kind isst eine Tomate."

"Das Kind isst eine Tomate."

Çeviri:Çocuk domates yiyor.

October 2, 2016

3 Yorum


nal727962

eine bir demek değilmi. 'Bu çocuk bir domates yiyor' demek dglmi

October 2, 2016

Selcen_Ozturk

das tek başınayken bu anlamındadır (das ist eine Tomate). isimlerin başındayken artikeldir (der ve die benzeri) ve bu durumda bu anlamında değildir. Ayrıca "eine" bir anlamında, yani bir domates kabul fakat Türkçede çoğunlukla bu "bir"i söylemeyiz, Almancada ise "tomate" sayılan bir isim olduğundan eine kullanmak zorundayız ("Das Kind isst Tomate. " yanlış)

October 2, 2016

Bra441332

Ne saçma ya kesin bie dogrusu yok hicbir seyin

February 4, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.