A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Tomorrow, not in fifty years."

Fordítás:Holnap, nem ötven év múlva.

4 éve

6 hozzászólás


MrtaGardi

az ötven éven belült nem fogadta el

4 éve

Shibelion

Mert nem úgy mondjuk.

4 éve

schiccc
schiccc

in 1919 az nem 1919-ben? mert ha igen akkor ez az ötvenes években.

4 éve

Shibelion

Igen. Ám az 50-es években-t úgy írják, hogy in the 50's, vagy betűvel in the fifties.

4 éve

Jpiroska

De úgy mondjuk.

4 éve

Shibelion

De nem ennél a mondatnál.

4 éve