1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "A ruhám, a cipőm, a ruháim"

"A ruhám, a cipőm, a ruháim"

Fordítás:My clothes, my shoes, my dresses

February 12, 2014

4 hozzászólás


MiksaVczi

nem tudom, hogy a "dress"-t miért nem fogadja el helyesnek, hiszen, ha az egeret a szó fölé viszem, akkor a DRESS és a CLOTHES is ott van és ruhát jelent mindkettő.


Nefelejcs1

A ruháim többes szám! Miért kéri az egyes számú kifejezést!


bia-dia

A hejes válasz: my dress my shoe my dresses nekem elfogadta


KAti911

Nekem azt fogadta el rá hogy my clothes my shoe my CLOTHES

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.