"Kedilerim var."

Çeviri:Ich habe Katzen.

October 2, 2016

6 Yorum
Tartışma kilitli.


beyzalfa

" Ich habe katzen" Kedim var anlamına gelmez mi ? Neden " Ich habe die katzen" değil ?


ozkaberktug

ich habe die katzen 'i kabul etmiyor, niçin?


Bilal20253

Die artikeli belirli artikel olduğu için burda kullanılmaz burdaki belirsizdir ve çoğul olduğu için eine belirsizide kullanılmaz birden fazladır çünkü katzen yerine katze olsaydı eine belirsizi kullanılırdı zaten


EmirGaming6

Ha ha ha ha ha ha ha ha


ArtikelSik

Tamam diyelim ki die kullandık yanlış oldu peki bunu belirli kediler icin nasıl söylüyoruz. İşte şu anasını sattığımının kedilerimi diyeceğiz. Ich habe die katzen nasıl çevrilir türkçeye!!!

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.