"Bütünkadınlar"

Çeviri:Alle Frauen

2 yıl önce

6 Yorum


Bar963908

Alles neden olmuyor?

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

alles hepsi demek.

butun: alle

2 yıl önce

EgeYamak1

Damen neden olmuyor

1 yıl önce

SedaYld

Herren :BEYLER damen:Bayanlar(Turkce de zaman zaman (Kadinlar Bayanlar Hanimlar gibi sözcukler kullanildigimiz gibi)

1 yıl önce

SelinAlper

Alle hepsi anlamina geldikten sonra Frau kelimesine niye en ekliyim ki??

1 yıl önce

MmeMmoCcaN

O zaman sadece "hepsi" olur "alle frau" bütün kadınlar

11 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.