1. Forum
  2. >
  3. Topic: Greek
  4. >
  5. "Είναι το γυαλί ένα μέταλλο;"

"Είναι το γυαλί ένα μέταλλο;"

Translation:Is glass a metal?

October 2, 2016

7 Comments


MattHaythem

Is butter a carb?


Meowe3

This is a jewel


PVLSANS

Γιατι δε ρωταμε "Ειναι γυαλι ενα μεταλλο;";


D_..
Mod

    In Greek the definite article has to be present when referring to a generalized concept, unlike English. For example:

    Women live longer than men. - Οι γυναίκες ζουν περισσότερο από τους άνδρες.

    People live in houses. = Οι άνθρωποι μένουν σε σπίτια.


PVLSANS

    Α! Αλλα αν ειναι ετσι, νομιζω οτι υπαρχουν φρασες που μπορω να πω το αρθρο και δυολιγγο ακομη λεει οτι δεν ειναι σωστο... Θα βλεπω. Σ'ευχαριστω παντως!


Languages127

    όχι απολύτως τίποτα!


G.Georgopoulos

    What did you mean to say in English?

    Learn Greek in just 5 minutes a day. For free.